Menu

sobota, 25 stycznia 2014

Wielkie dzięki Juss ... -,-

Siema ...
Dzisiaj post o tym, że chyba muszę spakować swoje walizki.
Weszłam patrze na chat i tu oczywiście już opisiki w nazwach "juss pipo". 
No sorry, wypowiadałam się już na ten temat, że jak znowu będziecie najkami to odchodzę.
Nierozłączna przyjaźń... Chyba muszę znaleźć sobie też jakąś najke.
Coś jeszcze? Nie chyba nic.......... To chyba już mój czas, ja bardzo nie chcąc odejdę od was. Tak sama to wymyśliłam, nie czujesz jak rymujesz,  w takich chwilach się potrafi.
Jeszcze niedawno kurde wyzywanie sb nawzajem od cip suk itd...
Nie Nat, nic nie wróci do normy. A wy na moje miejsce weźmiecie sobie Jess na pewno.
Nie to nie twoja wina, tak chciałyście to macie bądźcie sb naj a ja sb poradzę, zawsze byłam sama ;)

Nie chce mi się nikogo pozdrawiać.- xWikusiaxX
AmEn :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)