Menu

wtorek, 28 stycznia 2014

ŚorrQa I KoneQ

Hej Fam....
Sorry wielkie że nie pisałam postów ale kompletnie nie wiedziałam o czym ...Ale Nadeszła  ta chwila gdy sb pomyślałam żeby uczcić mojego Vipka Elite na miecha :3 I robię KoNeQ .
Tematem Mamy Bal przebierańców nwm czego xD Jakieś fajne stroje :) Karawałowe i nie tylko...
np.ja mam Szkieletga <33
 
 Nom Stroje róbcie normalnie u siebie w Look.
Następnie zgłoś się do mnie ja popaczem idam opinie .
Czas jest do : 03.02.2014r czyli następnego pon.
zgłaszać się kto bierze udział !

NoM i Nagroda !!! jest taka ... Nerdsy/Coś z Lż/20seków/5Look/5seków z udziałem danej osoby ;)

Nom to na tyle ;)
Pozdro-WiciaPL>>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)