Menu

piątek, 24 stycznia 2014

ROLE ROZDANE! :)

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat mam dla was wieści role zostałe rozdane ! :)
Ja- Natalia
xWikusiaxX- Wikuś
Dance Jessica- Oliwka
Petparty88882- Majka
Shunii- Przechodzień
Oli20020922- Przechodzień

Shunii i Oli20020922 wy będziecie po prostu ludźmi, które przechodzą przykładowo ulice itd.... dlatego że prosiłyście mnie chyba najbardziej, ale już miałam wcześniej osoby które by się nadawały Shunii ty także się nadawałaś na rolę Majki, ale niestety ktoś Cię wyprzedził ale za pomoc w levelu ja pomogę Tobie :)

Informacje o filmie:
Film będzie nazywać się: ,,Niewidzialna przyjaciółka" nie jest to nic smutnego aż tak no może trochę, ale to jest oparte na moich prawdziwych wydarzeniach z neta jednak te wszystkie sceny przekręciłam w takie coś co mogłoby się stać w świecie realnym
Majka gra rolę mojej byłej najki Justyny, która wyjechała do Włoszech na studia i niestety nie spotkało nas nic miłego WIĘCEJ JAK OPUBLIKUJĘ FILM! :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

1 komentarz:

  1. Gdy wyszukiwałam czegoś w internecie znalazłam waszego Bloga <3.Z ciekawości weszłam sobie looknąć jak to ja i co ja tu zobaczyłam?!...............ZAJEBISTEGO BLOGA Z KAŻDYM DOPRACOWANYM SZCZEGÓŁEM!!!OMG BOSKI <3 LOFFFFCIAM GO xd mam ochotę was uściskać i pogratulować,że macie takiego zaistego bloga <3 JAK CHCECIE TO MOŻECIE MNIE ZAPROSIĆ NA MSP :3 / ()Alusia <---TAGGG się nazywam MIŚQI :*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)