Menu

czwartek, 23 stycznia 2014

PRZEPRASZAM+SCENARIUSZ DO FILMU! :)

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat po pierwsze przepraszam was bardzo że wczoraj mnie nie było, i nie pisałam postów... To dlatego że pożyczyłam komputer tacie i dopiero dziś mi go oddał xD a druga sprawa to scenariusz do filmu, jak wiecie obiecałam wam zrobić film ten odcinek będzie miał około 6 części, na razie napisałam 3 częście scenariusza lecz dopiero się rozkręca więc będzie ich wiele więcej.
Wczoraj oglądałam z nudów film bo mnie nie było na necie nazywał się "To nie jest kolejna komedia dla kretynów" hahaha obejrzyjcie sobie początek oto film:

TEN POCZĄTEK TROCHĘ ZBOCZONY ALE ŚMIESZNY JAK TEN WIBRATOR WPADA DO CIASTA HAHAHAHAHA XD MUSICIE OBJERZEĆ CAŁY ŻEBY ZOBACZYĆ WIĘCEJ SMIESZNYCH AKCJI ALE POCZĄTEK NAJLEPSZY HAHA XD

Obejrzycie go na tej stronie: >>KLIKNIJ<<


Pozdrawiam
XxPorshiaXx-nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)