Menu

środa, 29 stycznia 2014

PRZEPRASZAM! POWRÓT!+ŻYCZENIA DLA JESS :*

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat nie pisałam długo notek, bo znowu pożyczyłam kompa tacie, a za pare dni pewnie będzie koniec limitu i nie wiem co ja zrobię... chyba się uduszę :() Tak za wami tęskniłam :( no cóż tu dalej mówić aha i chciałam serdecznie życzyć JESS (Dance Jessica) WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN KOCHANIE ;* WIEM ŻE CI ŻYCZEŃ NIE ZŁOŻYŁAM, ALE MNIE NIE BYŁO :( KOCHAM WAS ♥♥

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

1 komentarz:

  1. O JEJU DZIENA ;* KC KC KC ♥ /JESS +SORRY ZA ANONIMA XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)