Menu

piątek, 3 stycznia 2014

Pomysł na świetny look!+Coś o konkursie blogowym+zmiany, które was czekają :D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dziś z samutkiego rana zaczęłam tworzyć look w sklepie, które chyba sama kupię, bo nie są aż tak drogię, a jeśli ponownie wykupie szalone zakupy uwierzcie będzie to mega tanie i w ten sposób możemy zatrzymać aż POŁOWĘ StarCoins i z danego nam zakupu (OCZYWIŚCIE PROMOCJE SĄ TYLKO NA SC!!). Może i mówiłam, że szalone zakupy za 25 diamentów są nieopłacalne, ale jak się ma dużo tego, a mniej SC to warto nawet ponieważ są dzięki temu WSZYSTKIE rzeczy za sc w sklepach -50% taniej, czyli połowa.

Tutaj moja kreacja, mi się bardzo podoba nie wiem jak wam, ale zawsze możecie odkupić przecież wiecie kochani! :D

Jak widać kochani te looks wyglądają zupełnie tak samo, oprócz jednego szczegółu czyli WŁOSY. Właśnie, dlaczego zrobiłam dwa takie same looki z dwoma parami włosów?
-Odpowiedź jest prosta jak każda :D po prostu dałam wam dwa różne włosy do wyboru, bo oby dwie fryzurki bardzo fajnie leżą, i wraz ze strojem jest do wyboru i do koloru. Po 2. Widzicie cenę? w pierwszym look 2325 SC a w drugim 1775 SC i 3 diam! te same looki, lecz inne ceny. Otóż to, w looku za 1775 SC możemy sobie dużo zaoszczędzić, włosami które i tak kosztują według mnie bardzo mało, ponieważ jest to za diamenty. Dla osób, które niestety ich nie mają, mogą sobie kupić look numer 1 za 2325 SC bądz kupić cały strój i akcesoria, bez włosów bo albo się je już ma, albo będą mu pasować inne do stroju :)
Jak widać moi kochani dałam wam dużo do wyboru, więc teraz przedstawię wam paletę kolorów looka, żebyście się nie męczyli z szukaniem kolorów :D
Zacznijmy od góry xD 
PS kolory w kółeczku są kolorami, które są w look :D
Włosy z look'ów:




  

Teraz jeśli chodzi o włosy za 3 diamenty z drugiej propozycji looka, to tam kupujecie włoski tak, jak wyglądają już w sklepie czyli o tak:


Następnie dodatki:
Naszyjnik na szyi w następującej kolejności kolorów:


Możecie oczywiście zmienić kolory, i dać w innej kolejności kolorki, lub na odwrót xD

Paleta kolorów, których użyłam do naszyjnika:


A teraz bardzo łatwa sprawa, czyli muszelka na włoski kolor szary pozostaje taki jak wskazany wyżej, a drugim kolorem będzie po prostu biały, jeśli nie chcecie białego możecie dać ten kolor jasny taki jak skóra i także jest wskazany w palecie wyżej, ale moja muszelka na włosy wygląda tak:


Teraz przed ostatnia rzecz z mojego looku, jest to sukienka:

Kolory sukienki układacie w następującej kolejności, jakie będą w kwadracikach oczywiście, ale tak jak powiedziałam, możecie sobie zmienić na inne kolory lub dać całkiem inny układ :)


A to paleta kolorów, które są na sukience :)

Ostatnia rzecz to:
Buciki na obcasie xD
Oto następująca kolejność kolejność kolorów butów :D

Widzicie tutaj jak jest kolor: złoty, szary i jest potem taki białawy? przepraszam was za tą pomyłkę, ale ten post będzie długi i mi się pomyliło xD także ten kolor zmieniamy na taki sam szary jak te pozostałe, jeśli wam też tak pasuje, proszę was bardzo możecie też sobie tak zostawić, lub zmienić na całkiem inny :D
A to paleta dla kolorów:

 

Jak niektórzy zauważyli mam też takie błyszczące na twarzy, jeśli też takie chcecie możecie poszukać w sklepie, lub kupić z mojego looka jakiegoś na MSP :D

Ok look skończony, myślę że wam też się spodobał  teraz coś o konkursie, a więc pare słówek, planujemy konkurs na bloga, ale jeszcze nic nie ustalone :D a co do zmian, to po prostu niedługo zmieniamy wygląd bloga na ciąg dalszy zimy, ponieważ ponodz ma być 15 stycznia :D

To na tyle

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)