Menu

sobota, 25 stycznia 2014

OMG LEZBA......+NOC HAKERÓW+ZNOWU ZGODA Z JUSS HAHA

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat po pierwsze......... Lezba chodzi tu o mnie, nie, nie jestem lezbą to że mam Dance Jessica w miejscu na dziewczynę/chłopaka to nie znaczy że jest moją dziewczyną po prostu nie miałam już miejsca w najkach, a chłopaka nie szukam bo nikt nie zainteresowany i mam to jak na razie w dupie XD

Sprawda 2
Noc hakerów...... Więc tak, wczoraj na forum był wpis: DZIŚ NOC HAKERÓW BĄDZCIE CZUJNI czy coś w tym stylu no i zrobiłam fote ale niechcący głupia chyba usunełam ; _ ; więc w związku powyższym nie pokażę wam jej XD A WIĘC TAK KOCHANI NIE MA NOCY HAKERÓW :D jak coś się będzie dziać to wam zapowiem, ale rzadko co jest taka prawdziwa noc hakerów bo jak już to same podróby ich są na MSP polskim xD

Sprawa 3
Juss juss i jeszcze raz JUSS XD znowu się z nią pogodziłam, Wiczka chyba też powoli wszystko wraca do normy więc jest spoko jak widać znowu jest moją naj na msp ale my tak zawsze mamy teraz mam nadzieję że się już nie pokłócimy. Nie chcę potem znowu się kłócić i wgl........ Też bardzo Cię lubię ♥


Ciągle mi to powtarzasz i piszesz jak to mnie lubisz XD ja też C:
Jest git XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

1 komentarz:

  1. Fajne, wejdziesz na mojego bloga > 1MOVIESTAR.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)