Menu

wtorek, 21 stycznia 2014

ODZYSKANE 10 TYŚ STARCOINS! :) + LADY ZANETKA. BĘDZIE Z NAMI PROWADZIĆ BLOGA! :)

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dziś tak jak mówiłam odzyskałam sobie moje skradzione przez durnych modów 10 tyś SC......... wkońcu omg -,- wkurzyłam się, tak się nie robi
Focia :

 aha i droga Dario teraz zostałaś sama, zresztą nie ma tu nic do gadania rób sobie co chcesz
Juss,
ja,
wika,
jess
mamy cb i twoje kłamstwa w DUPCEE!! z nimi się swietnie bawie, a z tobą takie nudy -,- jesteś nudna i nawet nic nie wymyślisz........ narka ;**
i............. DOSTALIŚMY ODPOWIEDZ OD LADY ŻANETKI NA MSP. Zgodziła się, więc wkrótce będzie w nagłówku i będzie pisać posty razem z nami :D :*

Hahaha

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

4 komentarze:

  1. Mogę też prowadzić bloga z wami ? :) Wydaje się całkiem interesujący. Na MSP jestem sweetyKity

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehe napewno zaneta z wami

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba mnie uraziłaś :( Ja mam na imię Daria :( no wiesz co? Jakby co, go ją z waszą Darunią nie mam nic wspólnego, oprócz tego że mamy wspólne imię.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)