Menu

czwartek, 23 stycznia 2014

NERDSY W SKLEPIE!!

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat jak wiecie nerdsy to stary unikat, którego prawie każdy z nas szuka ja patrze a tam NERDSY W SKLEPIE SOBIE SĄ O.O wystarczy wejść w sklep, i w top i są na pierwszym miejscu ale za 1000 SC ciekawe do kiedy O.O strasznie jestem zdziwiona nikt nigdy nie myślał, że będą one w sklepach O.E no nic to nawet fajnie tylko cena nie za fajna ale co tam ja kupiłam sobie białe xD

To wszystko na teraz
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

1 komentarz:

  1. Też kupiłam sobie białe xDD. Mam nadzieje że to nie żadna podróba O.O

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)