Menu

piątek, 31 stycznia 2014

Natalia Barbie Bitch+Obrazek+Mały wzorek ^,^+KONKURS

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat jak widać pierwszy pośćik nazywa się: "Natalia Barbie Bitch" chodzi o to, że odkąd zaczęłam chodzić do gimnazjum poznałam dużo osób nie tylko z mojej ale także z 2 i 3 gimnazjum, i z moim podziwem spodobał im się mój wygląd twarzy, i moje długie włosy powiedzieli że mam twarz jak jakaś lalka barbie wraz z włosami i co przerwę pomiędzy lekcjami zbierała się jakaś grupa osób i się bawili moimi włosami, i mówili że mam niezwykłą twarz jak lalka barbie HAHAHA i 3 gimnazjum wymyśliła mi ksywkę "Barbie" i cały czas byłam barbie, barbie i barbie a potem zaczęło być sławne słowa "bitch" prawie każdy tak na siebie mówił i potem stałam się Natalia Barbie Bitch hahaha więc razem z moimi najkami wymyślałyśmy też właśnie dla nich ksywki i ja mam oczywiście Nat Barbie Bitch, moja najka Kasia ma Kasia Ruska Bitch, moja druga ma Gosia Listonosz Bitch i Karolina ma Karolina Babcia Bitch haha.... ale za zwyczaj w necie mówią na mnie Por lub Nat zresztą w życiu realnym też ale rzadko bo teraz jestem "Barbie" haha xDD

Ok teraz jak była lekcja religii oczywiście musiałyśmy mieć głupawkę i ja do Magdy: Mały salcesonku! daj rączkę bo tu są schody i później coś zaczełyśmy nawijać o parówie w ścianie i jakiś berlinkach w ketchupie i kupsku na parówie hahahaha ja nie mogę taka polewa.... a w międzyczasie Madzia mi narysowała rysunek ona bardzo pięknie rysuje narysowała tak jakby mój portret, który nazwała Barbie Bitch jak dziś byłam ubrana w szkole, i uczesana oczywiście oczy i usta zrobiła anime (no nos też jak to wiadomo) potem wam zrobię fote i pokaże Hah

Po 3 chodzi mi o wzorki a raczej kopiowanie bądź "rysowanie" na klawiaturze chodzi mi coś typu:
______,-~-____---___,-~-_
________/__-_,?_______`__-__\
________\_`_/`________?_\_?_/
_________`-|____a___a?___|-?
___________|____/(_)\____|
____________\___\_|_/___/
____________-`________,?-_
_________,?__,?_`---?_`___`_
________/___/_____:_ _\___\
______,?___/______:______\___`_
____,?_____|______:______|_____`_
___|_____,?|______:______|`______|
___`___,?__-\_____:_____/-__`___,?
_________/___`____:___,?___\
___""-_,?______`__:_,?______`_,-""_
_/_,-__`_________)_(_________?_,-__\
(_(___`________,?___`________,?___)_)
_\_\____\____,?_______`_____/____/_/
__`_`__,?__/_____________\__`__,?,?
____`____-?_______________`-___,? 

Jeśli wyślecie to komuś w wiadomości na MSP (nie koniecznie ten obrazek) ale coś z dłuższych to wtedy cała w strona MSP będzie w tych znakach już raz zrobiłam wam fotę ale niechcący ją usunełam :() grr XDD tylko to musi być o wiele dłuższy i grubszy obrazek niż ten co podałam, bo to oczywiście mój przykład żebyście wiedzieli o co chodzi XD

OK OSTATNIA SPRAWA TO KONKURS! :D
Będę organizowała SWÓJ własny konkurs (no chyba że dziewczyny się przyłączą do dania nagrody TYLKO za 1 miejsce) bo będzie on dotyczył narysowania czegoś :D:D JESZCZE NIE OGŁASZAM KONKURSU BO JESZCZE WAM PODAM TEMAT CO MACIE NARYSOWAĆ, I PODAM WAM NAGRODY JAKIE BĘDĄ A JEŚLI NIE CHCECIE MALOWAĆ WYMYŚLCIE COŚ BARDZIEJ PLASTYCZNEGO XD
WYKAŻCIE SIĘ KREATYWNOŚCIĄ!
Propozycje pisać w komentarzu! :D

(Email na wysłanie plików ze zdjęciem dzieła które zrobicie zostanie podane na blogu ale to dopiero jak wymyślę jakiś konkurs)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)