Menu

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Nat siadł lymit....;c

Heyo!
Dzisiaj piszę posta, bo Nat siadł limit, i dopiero jutro wejdzie. Tak mi napisała bynajmniej.
A żeby nie robić z siebie debila dodam kilka słów. Nie mam pojęcia jakich no ale ok. Może powiem coś co mi się trafiło: jestem sb u babci i chciałam sb wziąć ciastka bo zawsze były w szafce. I coś tam leżało. Wzięłam i okazało się, ze to była proteza (ONO) 


Jak to opowiedziałam drugiej babci to zaczęła się śmiać to ja też i się śmiałyśmy na całe mieszkanie przez pół godziny. (ONO)

Pozdrawiam- xWikusiaxX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)