Menu

piątek, 3 stycznia 2014

Mój pomysł na twarz! xD+Coś o moviestars i ich twarzach O.E

Hey wam!
Dziś chciałam wam pokazać mój nowy pomysł na twarz. Oczywiście jest nowy salon piękności, który mi się nie specjalnie podoba tak jak wspominałam, twarzy raczej nie zmienie no chyba że na XxNatuskaXx jak jej kupię VIP'a bo to moje lewe konto ma dopiero 6 level, ale to nic xD a więc tak zaraz dam wam fotke aha i po prawej stronie buzi, musiałam zamalować kolorem skórnym i domalowałam nowe piegi, ponieważ coś mi zniszczyło prawą stronę twarzy a już wszystko sobie zamknęłam, i nie chciało mi się ponownie wszystkiego robić, ale myślę że jest ok bo poprawiłam to do takiego stopnia, że tego prawie nie widać :D oto fotka z poprawy:



Myślę, że poprawiłam bardzo dobrze twarz w programie bo inaczej to była masakra!! tylko może trochę piegi z prawej strony są takie trochę słabej jakości, bo niestety inaczej nie umiałam zrobić piegów ale jest dobrze XD
A więc cały koszt twarzy to powyżej 1000 SC nie liczyłam, bo jak wiecie wszystko mi się zamknęło xD

Aha i jeszcze temat o twarzach moviestars, a więc tak niektórzy mają problemy, i się dziwią, że twarze moviestars znikają zresztą mi się też tak dzieje, wydaję mi się, że to są skutki "uboczne" tego że są nowe twarze, i po prostu muszą się do tego przystosować.

To na tyle

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)