Menu

niedziela, 5 stycznia 2014

"Kupa na chaju" + UkradnijDlaMnieNiebo - Skradzione konto

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat najpierw zaczniemy od czegoś zabawnego, następnie od czegoś straszniejszego ;c a więc tak, ja sobie piszę z dziewczynami na chat, a potem mi mówi o jakiejś kupie na chaju, ja się zdziwiłam, więc weszłam na MSP i ja patrze a tam ona do mnie napisała tu nasza rozmowa:
PS NACISNIJ NA ZDJĘCIE, JESLI NIE ODPOWIADA CI ROZMIAR :)










Po tej dziwacznej rozmowie, okazało się że koleżanki z którymi pisałam na Chat też dostały dokładnie takie same wiadomości, od tej "KUPY NA CHAJU" po tej żenująca głupiej rozmowie myślałam że się zleje gacie, oczywiście pisałam tak do niej specjalnie bo to trochę podjerzane, żeby jakaś osoba pisała z moimi najkami jak i ze mną,pewnie to ta zboczona......... ale cóż, nie będę posądzać, bo nie wiem, prawda?..... Następnie zobaczyłam jej opis, jak się żegnała i później postanowiłam ją wyszukać w przeglądarce dla znaj, no i w końcu nie mogłam jej wyszukać, później moje koleżanki patrzą, a ona to już "Deleted User"

Ok, teraz temat: HAKER
od razu pokazuję fotki
oczywiscie, jesli jakość ci nie odpowiada, po prostu naciśnij na zdjęcie ;)




Te dwa zrzuty ekranu przedstawiają jej profil. Jestem także zdziwiona, że ona ma już 22 level a gra od czerwca 2013, a ja 15 level grając od stycznia 2013 O.O ale mniejsza z tym powracając do hakerstwa od razu pomyślałam, ze to ta nikuss, ale gdy weszłam na jej bloga to żadnych wiadomości o niej nie było, więc na razie zamykam dział cochanella, i powiem wam jak się czegoś dowiem
 ALE.......
Temat: Coś o UkradnijDlaMnieNiebo, już wszystko jasne dlaczego ostatnio miała coś z kontem, po prostu Nikuss i nic innego......
Nie rozumiem nikuss, a to co napisała to nie dość że ludzie gadali że kłamie, to widzicie jak w 3 punkcie jest napisane: Pomagała Kellow ukraść moje konto z 25 levelem. 
Przecież mówiła że z 17..........
Kłamca za kłamcami wymyśla głupie powody żeby tylko nie być winną, ale i tak znamy już o niej prawdę......
Musimy jej pomóc, a w końcu ta cała "Nikuss" może zrozumie jak to jest stracic konto, dużo warte przez te jej zachcianki, i też nie rozumiem ludzi którzy chcieliby hakować........ i tak w polsce jest to karalne, słyszeliscie o Anonymous na youtube, facebooku, w telewizji było chyba raz I SIEDZI CHYBA 8 LAT W WIĘZIUNIU ZA HAKOWANIE W POLSCE!!-,-". Ja nie rozumiem tego wszyskitego..........

Ok teraz temat: zmiana kolorów? XD
Chodzi mi o to, że jest jakiś byk na MSP bo każdy ma normalnie wszystkie kolory na profilach jakie powinny być, a u mnie jest zwyczajnie RÓŻOWY nwm czemu, ale u każdego tak jest, może jak odświeże to przestanie xDD

Po tym zdarzeniu z UkradnijDlaMnieNiebo od razu zajrzałam na blogowy chat nikuss, oczywiscie zbiórka tych "sławnych" pozwólcie że tak to określę, czyli lolinkassi na chat, pamella itd...... i się kłócą, ale nie wiem po co im to, nikuss i tak nic sobie z tego nie robi.
KOMPLETNY IDIOTYZM!

Ok, to był długi post

Więc to na tyle
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat


1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)