Menu

wtorek, 21 stycznia 2014

KOMENTARZE ANONIMOWE! MOŻECIE JUŻ PISAĆ :D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat tak, wiem dużo osób nie pisało komentarzy ponieważ nie było opcji "anonimowy" tylko osoby, które miały konto na google lub bloggerze co w sumie jest tym samym mogły tylko pisać komentarze pod postami, więc zrobiłam taką opcje gdzie teraz KAŻDY może pisać komentarze wystarczy nacisnąć "anonimowy" i wpisujesz kod z obrazka, jaki jest podany i już gotowe :) Jeśli czegoś nie rozumiecie jutro mogę podać instrukcję, i nie tylko bo mam wam pewne informacje do przekazania ale się pewnie do szkoły spóźnie jak znowu pójdę spać o 24, więc za nie całe 10 minut spadam spać XD i w ogóle muszę sobie stworzyć nowy look na MSP i się przebrać, tak jakoś mi wypadło z głowy bo musiałam to wszystko ogarnąć, co do moich oczu już nie jestem wkurzona bo są takie same, tylko się ruszają jak to nowy salon piękności :) a kasę jak widzieliście odzyskałam w poprzednim poście........ Moje szczęście...... No dobra  bo się rozpiszę jeszcze bardziej, a więc piszcie komki! i za to że mam dużo wejść na seki z 400-500 czasami na jeden lub 200 więc będę się starała robić teraz filmy, mam nadzieję że będziecie je oglądać, i polecać znajomym, pomożecie nam :D a za najlepsze komy możliwe że będę dodawała do filmów, i jak będzie tyle wejść jak na sekach a nawet więcej, to zarobicie kupe forsy i levelu xD

To dobranoc kochani ;*
Komentować te pościki xDD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

8 komentarzy:

  1. Jeej! wkońcu możemy pisać <3 xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Być anonimem jest jak latać i być motylem XD głupek mi odbija kuuukku XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)