Menu

środa, 15 stycznia 2014

JA PIERDZIELE NET+ NIESPODZIANKA Dla was!!!

hej wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dzis piszę posta z telefonu więc może być inaczej z wyglądu i mogę zrobić jakieś błędy. A więc przejdźmy do rzeczy temat dziś trochę dziwny lecz opisuje moje wkurzenie.... Chodzi o to że pamiętacie jak długo nie pisałam postów? Po prostu nie miałam komputera a teraz gdy go mam skończył mi się Internet -,- dlatego za mnie pisać będą dziewczyny pozostałe. W poniedzialek mam mieć neta więc od tamtej pory znowu będę wam tak duuużo pisać jak zawsze aha i teraz NIESPODZIANKA w poniedzialek wracam prawda? I 5 pierwszych osób które cos napiszą w komentarzu pod tym postem dostaną prezenty z listy!! Do 500 sc c: to takie wynagrodzenie dla was przez to że nie będę pisała do poniedziałku. Aha i Jeśli będę dostępna na MSP po prostu moja najka wikczka mój ogóreczek haha xd będzie mi wchodzić żeby odebrac mi diam i sc przebierać i kręcić kolem.

To wszystko na Teraz
Pozdrawiam
XxPorshiaXx

7 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)