Menu

sobota, 25 stycznia 2014

Informacje.........

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat ponieważ film który zrobię nie będzie już ważny, w takim razie go nie zrobię muszę wymyślić inny scenariusz bo ten nie nada już się......... zresztą jak wiecie post nizej napisała Wika (xWikusiaxX) nagle nie jest moją najką bo się pogodziłam z Juss (nissia2013) przecież ja tego nie pojmuję dodałam ją tylko do nicku na 1 miejsce bo to fajnie wyglądało "JWJ" a ona od razu mnie daje na 2 miejsce i wstawia wike i wypisuje opisy że już mnie nie kocha itd....... to jest nie do pojęcia wiem, że bez winy też nie jestem w sumie to nie wiem ale zawsze tak jest i kochani muszę wam coś przykrego powiedzieć

Blog zostanie zawieszony lub usunięty
Zawieszony że w sensie że nikt nie będzie mógł znaleźć już niestety tej strony.... Z msp też nie zostawie po sobie śladu ale jeszcze to przemyśle bo blog raczej nie jest niczemu winny..... Mam tego dość jestem tak smutna i juss widzi to bo siedzimy na kamerze, i nie Juss nie jest temu winna że się z nią pogodziłam nie rozumiem Cię ale jak ty się godziłaś z juss i czasami nawet bardzo dobrze spędzałaś czas to już jakoś nie narzekałam nie kumam twojego zachowania Wika weź to przemyśl czy nadal mam być u ciebie na pierwszym miejscu czy jednak Wika........ bo jeśli mi stawiasz multimatum że mam się z kimś NIE GODZIĆ BO ODEJDZIESZ to trochę przesada mam tego dość.

Wybierz dobrze.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

1 komentarz:

  1. JWJ spk miej sb ją na 1 miejscu zawsze tak chyba będzie. Chciałaś się godzić no to prosze ale ja nie będę juz na to patrzeć piszecie o jakiś cipach a ja nic. Cb dalej kocham ale jej nie i już nigdy nie wróg to wróg i nic tego nie zmieni, ciągle odciągałaś mnie od Nat. Spędzałam może i mile ten czas ale przynajmniej nie lądowała u mnie na 1 miejscu nawet wgl nie wylądowała nigdzie a tu ja patrze i wy szczęśliwe. Popłakałabym se ale nie chce mieć utrudnionego zmywania kotka. Przesada? No sorry godzisz się z nią 123456789 raz a nawet i większy no i widzisz... Zraniło mnie to. Dopóki jesteś pogodzona z tą odbieraczką to nic nie będzie wporzo. Bym dalej pisała ale po prostu piszę z różnymi osobami i zapominam.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)