Menu

środa, 1 stycznia 2014

Hahahaha, Juss ale ty ściemniasz omg.

Hey piszę tg posta dla Juss.
Juss widzisz jak ty ściemniasz? Niby ja coś doradzam Nat. MHM. Tyko przypominam Ci, że odeszłaś od Nat a ja się z nią ciągle przyjaźniłam i wtedy ją wspierałam... Bo było jej smutno.
Ty chyba nie rozumiesz na czym polega PRAWDZIWA przyjaźń.
Szukasz milionów powodów do kłótni z nami, kierujesz Nat ścieżkami żeby mi ją zabrać.

Zobacz, ile razy się z nią pokłóciłaś? 1234567890 razy. Wiem powtarzam się ale to prawda!
"Staram się, aby odbudować naszą przyjaźń". - napisałaś. Szczerze? Nie widać :) a no i do tych słów dodam: "i w tajemnicy oderwać Wikę od Cb".
Nie wiem co jeszcze mam pisać ;-;
Nat ja cię bardzo bardzo kocham <3 Miałyśmy tylko trochę drobniutkich sprzeczek, ale nie tak jak z Juss. :*

Pozdrawiam- xWikusiaxX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)