Menu

sobota, 18 stycznia 2014

hahaha+ 2 dni i net!!

hej wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat pomimo trudu pisowni na telefonie nadal pisze dla was wiec za bledu ort. Przepraszam c: tematyka pt,,hahaha'' nalezy do gg.... A wiec tak ja sobie siedze na gg a tu nagle jakiś gościu do mnie: Hej kuzynka i calusy mi wysylal i wgl... Zresztą w poniedziałek Po szkole dam wam zdjęcia rozmowy ale ubaw oczywiscie sklamalam ze mam 15 lat w rozmowie ale on 24!! X.x haha xD
Ok teraz trochę o moim powrocie.... A wiec w poniedziałek mam 6 lekcji i po szkole juz mam neta! Wiec wtedy będę regularnie pisać notki bo na telefonie jak wiecie ciężko jest wiec pisze poeta lub 2 na dzien cchwilowo c: także jak bd mieć neta poddam wam kiedy kto będzie miał ferie bo niektorzy widzę mają z tym problemy bo się coś pozmieniali w tym roku xD podam dokladniebwszystkie województwa w Polsce c:

To wszystko na teraz ;**
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)