Menu

poniedziałek, 20 stycznia 2014

DLA KOCHANEJ DARII KTÓRA JEST SKOŃCZONA PODKREŚLAM SKOŃCZONA ŁUHUHU ;**+ PARE SŁÓW OD WIKI C:

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat właśnie piszę posta o tej dwulicowej debilce Darii....... Oczywiście prawda wyszła na jaw, i juss już wie jaka jesteś otóż powiedziała mi wszystko co mówiłaś ty dwulicówko piersiata:

(Droga Dariu, jeśli masz problem ze wzrokiem nacisnij na zdjęcie ;* )
Mówiłam ci moja droga Dario? prawda zawsze wychodzi na jaw NIECH CIE BYK TRAFI ;* trzeba było tak kłamać i być dwulicowym? no chyba nie masz pecha koteczku nawet do mnie nie pisz, mam to w dupie nie chce cię już znać nawet się tobą nie przejmowałam hahaha
ŻAL MI CIĘ A PRAWO NA WYSTAWIENIE TYCH TEKSTÓW POZWOLIŁA MI JUSS WIĘC NIE MASZ JUŻ CZEGO SZUKAĆ DZIECKO ;* ŻEGNAM DWULICÓWKO ♥ ;*
AHA I JA MAM SIĘ PRZEKONAĆ JAK TO JEST? HMM MIECHE TEMU PISAŁAŚ TAK O JUSS, I WGL TO NIE JA, NIE JUSS, NIE WIKA SIĘ O TYM PRZEKONAMY BO WŁAŚNIE TY SIĘ PRZEKONAŁAŚ O TYM TERAZ! PODKREŚLAM TERAZ! TY DWULICÓWKO PIERSIATA COŚ CI Z GŁOWY WYSTAJE PIÓRA JAJCOWATE Z WATĄ CUKROWĄ SIKULO JEDNA Z WŁOSAMI JAK KOŃ POZDRO Z DUPSKA ;*

Słowa od wiki : "Ty dwulicówko piersiata z owłosionymi zakręconymi rudymi włosami na cipie i dwoma dużymi jajeczkami pod spodem 
Chociaż nie, nie wiadomo czy tak do końca można ciebie nazwać bo ty na pewno nie masz piersi piersiatych Pozdrawiam ♥,,
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)