Menu

czwartek, 30 stycznia 2014

Diamond Ride+Wieści!+Zmiany!+OBSERWATOR BLOGA~DZIĘKI ♥

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat wziełyśmy się do roboty i robimy dekoracje bloga karnawałowego! ja przebrałam się za wróżkę haha XD niedługo i jeszcze może dziś pojawi się nowy blog karnawałowy! :D Zaczynam od wieści, bo to takie bardziej ważne XD a więc kolejne wieści Juss i Jess dochodzą do bloga, więc znowu będą dla Was pisać obecnie jesteśmy wszystkie w zgodzie i jest chyba ok, nie będę mówiła czemu czuję się źle bo to nie ważne teraz nie ma że ktoś ma swoją najkę........ każdy jest ze sobą... Oczywiście nie licząc życia realnego! :D tam mamy swoje życie, swoje najki :D
A więc czekajcie pilnie na nowy wygląd bloga ! :D

Diamond ride ahh..... znowu zrobiłam XD bo chcę się pozbyć tych diamentów a i tak mam 115 jescze, został mi jakiś tydzień, lub dwa tygodnie Vipa i się kończy ale kupię VIP elite na mieche znowu w walentynki, bo wtedy pewnie będzie jakaś nowa kolekcja i może coś będzie w pakiecie VIP :D

Tu fota z diamond ride XD

GDY MAM OPIS O DIAMOND RIDE TO ZNACZY ŻE GO ROBIĘ W TEJ CHWILI XDD WIĘC CZUJNI BĄDZCIE! :*

OSTATNIA RZECZ TO PODZIĘKOWANIA DLA NOWEGO OBSERWATORA BLOGA MAMY ICH JUŻ 5!! SĄ ONI NIMI:
Oliwia W.
alexandra st 100 a
domisia3000
Picza Jessica
CrazyLaskaZeZgola
DZIĘKUJEMY KOCHANE XDD ;* ♥

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

2 komentarze:

  1. Pamiętam Twój Diamond Ride co był niedawno xd komputerek mi się zacinał i musiałam wyjść z pokoju rozmów,a ja taką miałam podniete xd że robiłaś Diamond Ride :D /()Alusia :*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)