Menu

piątek, 3 stycznia 2014

Czekoladkowy look *.*

Hej.
Dziś na wstępie powiem wam, że rezygnuję z kolorowych notek.
Moim zdaniem pisząc np. czerwonym, nie pasuje do tła. A biały to tam wiecie.
Ok. 2 sprawa. Nie miałam ani jednego pomysłu na notkę, więc zaczęłam grzebać w sklepie xD
Nazwałam to czekoladkowy, ponieważ taki ma kolor i aż mi się chce czekolady. Z resztą kiedy by mi się nie chciało czekolady. Hahah.
Ok łapcie foty:


Ok. Mamy bluzkę, nwm która strona bo zapomniałam policzyć XD Ale chyba 2-3 coś takiego. Sorka za to białe ale mi się zapomniało. :<


Teraz top. Mamy spodnie i rzęsy, ja ich już nie muszę kupować, jak i większość z was. :>


I creepersy. :P


Hmm, tutaj mamy kolorystykę. W sumie powinnam zaliczyć tylko brązowy, bo w creepersach nie zmieniamy 2 i 3 koloru. :>


No i efekt końcowy. Nu trochę drogo :/
Ja odejmując 500 SC (rzęsy) zapłacę 1700 SC. Ale to nie dziś xD
Na liście chyba nie mam miejsca za dużo xD
Ale mam tutaj instrukcję jak to znaleźć w razie zapomnienia :D Hahah.
No to bayuu. :*

Pozdrawiam- xWikusiaxX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)