Menu

wtorek, 14 stycznia 2014

Coś o levelach+ Wasze prośby o link do testowego MSP

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat jak wiecie nie miałam kompa i neta przez długi okres i nie miałam o czym pisać i jak widzicie levele są w procentach, i tak leveli tych jest tylko i wyłącznie do 100 może kiedyś się zwiększy do 150 ale w to wątpie. A więc tak każdy prosi o linki do testowego MSP niestety NIE MOGĘ z wielkim trudem wam go podać :(
Dlaczego?
- Z prostej przyczyny wykluczą mnie z gry nawet za napisanie notki o tym na samym blogu, dlatego nie szukajcie po internecie tego linku bo sama kiedyś szukałam i są to po prostu żałosne linki które dają tylko wirusy kompie i inne szkodliwe rzeczy.
W tej chwili dużo osób z tego powodu chce odejść, ale to NIE MA SENSU!!

Nie ma sensu, tak bo to tylko gra, którą i tak kochacie i, i tak czy siak większość nie da rady z niej odejść tak jak przykładowo ja chociaż raz to zrobiłam xD bo w końcu to tylko level, który nawet potrafi wbić się sam. Wy tylko w głowie kasa, kasa i fame oczywiście wiem, jest to bardzo przyjemne bo sama to lubię ale nie przesadzajmy liczy się tu zabawa, i przyjaciele, ja bardzo kocham swoich przyjaciół pomimo ich niektórych zachowań:

Wicia- xWikusiaxX
Wicia- WiciaPL>>>
NO I NA KOŃCU JUSS NIE, NIE UWAŻAM CIĘ ZA JAKĄŚ OSTATNIĄ I WGL ALE PO PROSTU ZACHOWUJESZ SIĘ JUŻ NA MAXA NIE FAIR W STOSUNKU DO NAS NAJPIERW MNIE PRZEPRASZASZ, WIKE TAKŻE I WGL A POTEM MNIE OLEWASZ NO WYBACZ, ALE POTEM JA SB PISAŁAM Z WIKĄ I ODPISYWAŁAM CI JAK TY COŚ PISAŁAŚ A POTEM ROZGADUJESZ NA NAS JAKIEŚ RZECZY WEZ......... TO JUŻ JEST GŁUPIE I NIE ZBYT MIŁE DAŁYŚMY CI JUŻ WIELE SZANS NO ALE SŁUCHAJ JAK TAK DALEJ BĘDZIE TO BĘDZIE TAK JAK TERAZ CHYBA NIE PISZE O TOBIE ZLE CZY COŚ BO CIE LUBIMY ALE TAK SIĘ NIE ROBI
PO 1. TY RÓWNIEŻ SMIAŁAŚ SIĘ Z PIOSENKI JESS
I WGL JAK MY COŚ "ZŁEGO" ROBIMY Z TOBĄ TO O NAS JUŻ POWIESZ ALE O SOBIE TO JUŻ ZAPOMINASZ CO NIE? NIEE TAK BYĆ NIE BĘDZIE! MAM NADZIEJĘ ZE TO SIĘ ZMIENI -,-
Jess chciałam powiedzieć że też cię bardzo lubię ale my cię lubimy i nie było aż tak jak myślisz my też idealne nie jesteśmy :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)