Menu

środa, 1 stycznia 2014

Coś o Deleted User

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dziś wam coś powiem o deleted user, a więc na początku się zdziwiłam, ale potem zrobiło się to dla mnie dziwne macie tu pierwszą fote:


 Widzicie moją koleżankę Cytadele? a więc widzicie osobę, którą ma w miejscu na dziewczynę bądz chłopaka? to teraz patrzcie na to:

To jeszcze mi się nie wydawało dziwne, ale widzicie tego użytkownika?
"Deleted User" czyli usunięty, prawda? nie ma ikonek, aby zaprosić, i wszystko jest ciemne jakby był zablokowany, więc to jest prawdziwy usunięty użytkownik. Więc teraz wpiszcie sobie w wyszukiwarkę "Deleted User"
Widzicie to? 3 takie same nicki pod rząd


 Deleted User z 11 levelem ma nawet opis, druga Deleted User nie napisała jeszcze aktualizacji, jak i trzecia ale jakoś u nich można zapraszać osoby ani nie ma szarego koloru jak u zablokowanej osoby przy opcjach, i jak patrzeć w aktywnych, albo jak się do niektórych Deleted User'ów zagląda, są przebrane inaczej czasami
Czy to się wam dziwne nie wydaje? 
Może i wezmią mnie niektórzy za wariatkę czy coś bo są takie osoby, albo może niektórzy znają na to odpowiedz, to proszę mnie w czymś poprawić zawsze w komie xDD po prostu piszę wam to, co mi się wydaję dziwacznie podejrzane, poza tym nie mogą mieć 3 osoby takiego samego nicku, takie notki o deleted user krążą cały czas po blogach, po msp, po forum, i nikt jeszcze tego nie mógł wyjaśnić, może w końcu dojdziemy do skutku odpowiedzi :)

To wszystko na teraz
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
 
 

10 komentarzy:

  1. Dlaczego akurat usunięty użytkownik? ja cie nie poprawiam bo wiem tyle co tyXD

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja myślałam że to hacker XD

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wiem jak zrobić Deled User :^ tżeba wpisać na yt. Jak zrobić użytkownika bez nazwy.

    OdpowiedzUsuń
  4. do mnie napisał

    OdpowiedzUsuń
  5. poprawka:deleted user to że czasami są takie same nazwy tylko czasami są naprzykład:deleted user(d) i to jest poprawka

    OdpowiedzUsuń
  6. DO mnie taki napisaŁ pomocy

    OdpowiedzUsuń
  7. To blad modzi usunęli ich już z wyszukiwarki

    OdpowiedzUsuń
  8. ...Mi kiedyś Daleted User zrobił looka na msp i podpisał "d9" XDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)