Menu

środa, 1 stycznia 2014

Coś dla Nat

Hejson. Posta kieruję do Nat. Nat, z tym "Łaski mi nie robisz" ( czy jakoś tak ) to mnie po prostu MEGA poniosło więc wiesz.. . Zobacz na to z innej strony. Staram się o Cb a ty mi z tekstem, że mi nie wybaczysz. Miałam dość po prostu i to powiedziałam. A jak tak bardzo niszczę Ci przyjaźń z Wiką to mogę odejść całkowicie. Fota z GG :
Naprawdę byłyście naj? Nat mi nie powiedziała całej prawdy? Hmm.. ciekawe -.- . Czyli to co Ci Wika radzi to wszystko źle dla mnie i dla Ciebie, bo chcę uratować WASZĄ przyjaźń.. Wiesz, dzięki, ale Wika zamiast pomóc to mi Ciebie zabiera tak jak Daria ;-;. Nat, naprawdę dzięki za prawie rok chyba szczerej przyjaźni. Było fajnie, było miło, ale się skończyło. Jak chcesz to jeszcze odbudować, daj mi znać. Jakbyś nie wiedziała ja ciągle staram się to odbudować, lecz nwm co ty na to..



Ostatnią edytowałam sama, więc wiesz..
To jak chcesz mnie jeszcze to mi napisz ;/.
Chociaż i tak wiem, że wolisz Wikę ;-;.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)