Menu

niedziela, 26 stycznia 2014

.

Hej
Nom spk nat, nie nie pasuje mi to może i co? to i tak tylko net, sama tak to ujęłaś. Tak Juss mi cb zabrała, sama widzisz masz swoją najeczkę a ja jestem tw kol.
No to se kurde rób i nie obrażaj się jak nie bd wchodzić tutaj ... krytyka jest po to żeby wyrazić to co trzeba i co się myśli i nikt nam tego nie zabroni. Jak chcesz krytykować mojego to krytykuj jeju ale problem. I nie musze wcale komentować postów bosh.
To na tyle żyć mi się nie chce, Juss zabij mnie będziemy obie szczęśliwe ;)

Pozdrawiam- xWikusiaxX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)