Menu

środa, 1 stycznia 2014

Łaski jej nie robie ojej

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat jak wiecie juss to moja najka, a raczej była najka to jednak była bajka, znamy się prawie rok ale spierdoliło się to więc to chyba koniec nie? po banie usuń mnie z naj jak chcesz, bo ja nie wiem czego ty chcesz od życia dlatego zostawiam to tobie no chyba że chcesz żebym ja cię już usuneła z naj to mi napisz na gg czy coś, ale jak jeszcze raz zniszczysz mi życie, to wiesz nie wyjdzie ci to na dobre, ja nie bd grała konto sobie dam wice albo usune lub zawiesze ale raczej nie usune bo za dużo pracy w nie włożyłam i kasy, a na tobie to się kiedyś odbije za te moje pieprzenie mi uczuć, a żebyś wiedziała.

A tutaj dowody jak mi powiedziała jak bardzo mnie kiedyś kochała, ahh wspaniała przyjaciółka byłaś sami zobaczcie ahh

Chodziło mi o to, że ci nie wybacze jak już nie przestaniesz wiesz z kim bo co by było
jakbym to ja się podwalała do twoich wrogów i cie mieć w dupie? ja tak nie zrobię, ani tobie przykrości nie sprawię no chyba, bo wiesz za dziwkę i za sukę się nie uważam, ja pilnuje tylko sprawiedliwości więc jestem dobrym człowiekiem, a nie tak jak niektórzy chcą zemsty

Jak to ujełaś : łaski mi nie robisz, to od tej pory ty mi chyba również bo właśnie mi ujawniłaś jak to bardzo tobie na mnie zależało więc tak mam pare pytań ale wiesz żeby nie było to ostatnie chyba moje słowa do ciebie:
 - Jak nie chcesz być naj na msp to napisz, usune bo masz bana ponodz
- Jak chcesz odejść ponownie z bloga napisz, ustalimy wszystko
No i to chyba wszystkie takie informacje :)

To wszystko na teraz :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)