Menu

poniedziałek, 20 stycznia 2014

21 LEVEL!! + MOJE 10 TYŚ SC ......... -,-"+ NIESPODZIANKA DLA WIKI :D ♥

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat chcialabym dziś serdecznie podziękować za 21 level, na który oczekiwałam. Dość szybko go osiągnęłam, i za to Wam dziękuję ;** druga sprawa pisałam wam dziś że odkupie sobie dziś te 10 tyś sc które MSP nagle mi zabrało....... -,-" i tak, wziełam już kase, ale oczywiście głupia ja zostawiłam na portfelu bo się prawie spóźniłam na autobus lool................ więc jutro sobie kupie te 10 tyś sc i daje OSTATNIĄ szansę temu całemu MSP, i skoro jutro kupuję te sc to chciałabym zrobić niespodziankę mojej Wici..... ale to ci już napiszę na prywatnej rozmowie jak wejdziesz po szkole xDD

PS JUTRO JAK SOBIE ODKUPIE SC BD MIEĆ 144 DIAMENTÓW I SZYKOWAĆ SIĘ NA DIAMOND RIDE W RÓŻNYCH CHATACH, NIE OBIECUJĘ LECZ PO PROSTU PISZĘ NA WSZELKI WYPADEK BO POTEM MNIE PROSICIE O KOLEJNE, A OPISÓW NA MSP NIE CZYTACIE ZA DOKŁADNIE NIEKTÓRZY XDDD

Kocham was :* ♥
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)