Menu

środa, 31 grudnia 2014

Szczęśliwego Nowego Roku!!!

Cześć!
W tym poście chciałabym życzyć wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku oraz spełnienia wszystkich swoich marzeń!
Posta piszę z telefonu, więc jakiś długi i ciekawy nie będzie, ale mam mało internetu, dlatego postów tez jest mało. Mój pełny limit wróci dopiero w Nowym Roku (5 stycznia), więc z filmem "Rosie [2]" na Annabelie tez będziecie musieli trochę poczekać, bo nie chce stracić całego limitu.

Ja mam swoje jedno skromne marzenie, więc liczę na to, że się spełni :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Informacja

Czesc!
Mama doładowała mi po dwóch dniach proszenia się 2GB internetu. Co prawda nie jest to wcale dużo, ale muszę nauczyć się siedzieć na nim mniej. W tej chwili korzystam z internetu telefonicznego (połaczyłam sie w tajemnicy od mojej mamy) i piszę tego posta na bardzo szybko!
Dzis sylwester niestety pewnie z mniej udanych sylwestrów, chociaż moje życie jakies piękne nie jest. Nie działa mi "s z kreska" na klawiaturze, nie wiem dlaczego, ale mam tak już od kilku dni.
Internet normalny powróci u mnie dopiero 5 stycznia, także już jutro postaram się pisać normalnie posty, ale na internecie będę malutko!

Wieczorem jeszcze napiszę posta z telefonu, aby życzyć wam wszystkiego najlepszego w nowym roku!
Mam nadzieję, że będzie lepszy niż ten rok, bo dla mnie ten był koszmarem.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

wtorek, 30 grudnia 2014

Złe wieści

Cześć!
Piszę tego posta kompletnie zdołowana. Przyszła mi wiadomość, że wykorzystałam już cały limit na internecie. Miało być tak, że od pierwszej w nocy do ósmej rano miał być darmowy internet. Poczekałam więc specjalnie do 1 w nocy, aby napisać tego posta z informacją. Na moje nieszczęście internetu nadal nie ma. Nie mam pojęcia, czy ten post się opublikował czy nie, ale mam nadzieję, że tak, bo inaczej nie wiem i nie mam pojęcia co ja zrobię. Jestem oprócz tego moderatorką na stronie dogry i ciekawe jak teraz będę moderować ...
Jestem wkurzona na maksa...

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

poniedziałek, 29 grudnia 2014

600k wyświetleń + 137 obserwatorów!

Cześć!
Tego posta przeznaczam na wielkie podziękowania dla Was. Na tym blogu jest już ponad 600 tysięcy wyświetleń oraz 137 obserwatorów! (w chwili obecnej).
Zobaczmy jak to wygląda w całości:

Postaraliście się!
Wiecie, nigdy nie spodziewałam się i NIGDY, PRZENIGDY nie wiedziałam, że ten blog będzie jednym z najpopularniejszych o MSP.
Po prostu NIGDY.
Ja naprawdę czasami się dziwię, że to wszystko tak się poukładało. Niektórzy są tu ze mną od początku, także dziękuję im, że nadal tu są i czytają moje posty.
Teraz już piszę je normalnie jak można zauważyć, po prostu dobrze mi radziliście z tą przerwą i redaktorką, jestem Wam bardzo za tą radę wdzięczna, ponieważ teraz po prostu odzyskałam chęci pisania tutaj, a gdyby nie ten odpoczynek pewnie dawno bym odeszła.

Dziękuję!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

POLECANE FILMY!

Cześć!
Przepraszam, że post dopiero teraz, ale kompletnie zapomniałam, że miałam napisać je później. Miałam już chyba tydzień temu zareklamować filmy mojego znajomego Jeremy 8), lecz po prostu zapomniałam. Dziś jednak to zrobię, bo obiecałam pomóc.
Jeremy, czyli Oskar potrzebuje pomocy w levelu. Musi wbić 25 level w dość (chyba) krótkim czasie, bo ma zakład, a ten kto wygra musi kupić tej drugiej osobie VIP!
Będę wdzięczna jeśli zdecydujecie się mu pomóc!


Od razu mówię, że Jeremy 8) nie jest moim kontem.
Dlaczego to mówię?
Ponieważ dostawałam pewne pytania na asku, że to pewnie moje konto.
Po co mi konto chłopaka?
Po co mi na Nim by był VIP i dużo pracy?
Mam tylko jedno konto, no w sumie dwa Annabelle i Porshię, ale na Porshii już nie gram!
Nie oddaję Porshii, bo też dostawałam takie pytania.
Nie wchodzę już na to konto kilka tygodni (czy coś takiego), może dziś wejdę, by zmienić opis, że po prostu tam nie gram.
No, a więc za wszelką pomoc dziękuję!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Nowa zmiana - Już niedługo!

Cześć!
W dzisiejszym poście chciałabym omówić z Wami jedną zmianę. Od razu mówię, że nie jest ona jakaś wielka, więc już mówię Wam o co chodzi.
Chodzi o znaczek "Love it" na MSP!
Póki co innej zmiany niż tej nie wyłapałam. U Nas na MSP na razie wygląda to tak:


I w najbliższym czasie powinno zmienić się na:


(Wybaczcie za opisy itp, ale wszystko jest pisane dla jaj).
W sumie niewielka zmiana i ja bym tutaj nic nie zmieniała, ale jeżeli modzi tak chcą, to proszę bardzo, ja nie zabraniam, zawsze jakiś plus do wyglądu.

Reszta postów pojawi się o innej godzinie, bo muszę zaraz iść się kąpać :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

niedziela, 28 grudnia 2014

Informacja

Witajcie z tej strony Dzini.
Znowu nie piszę postów, dlaczego? Zepsuł mi się komputer. Akurat na świąteczną przerwę.. Niestety nie będę pisac tutaj przez najbliższy czas. Tego posta piszę z laptopa, ale na nim mi się wszystko zacina. Będę co jakiś czas wchodzic na czat na bloga. Bywam też czasami na MSP i robię jedynie looki. Możecie mnie również spotkac na Transformice, mój nick to Dzoooni.
Pozdrawiam
~Dzini.

Looki

Cześć!
Wreszcie udało mi się wejść normalnie w sklep. Teraz pora na looki. Jeden postarałam się zrobić z maską, a drugi jest taki jak na nagłówku, też dziś go stworzyłam i możecie zobaczyć go u mnie w looks.
Zacznijmy:


Kosztuje jedynie 3050 SC, więc nie jest drogo.
Drugi look, czyli ten co mam w nagłówku możecie zobaczyć z moich looks jak już wspominałam:


Mam nadzieję, że jako tako wyszły, nie miałam za bardzo czasu, ale myślę, że może być.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Błąd w sklepie

Cześć!
Miałam w tym poście zrobić sylwestrowe looki jak to co nowy motyw na MSP, jednak no po prostu się nie da. Nie dość, że jest jakiś błąd i postać, która prezentuje pewnego rodzaju "manekina" po lewej się zerwał do ciuchów, to jeszcze nie mogę na nic nacisnąć.
Zobaczcie sami co się stało:


Jeszcze nawet nie ma wszystkich ciuchów, czy u Was też tak się dzieje?
Postaram się jeszcze raz odświeżyć stronę, a może mi się uda wejść do sklepu i zrobić looki.
Nic już Nas chyba nie zaskoczy

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Nowy wygląd bloga! - SYLWESTER!

Cześć!
Wczoraj wieczorem wróciłam z lodowiska. Po łyżwach pojechaliśmy jeszcze wszyscy do kina na "Noc w muzeum" (nie pamiętam jaka to była część, ale ta najnowsza co reklamują). Szczerze oglądałam kiedyś niektóre części i mi się to akurat podoba, zawsze podobało, lubię nawet fantastykę, także było co obejrzeć.
Wczoraj, a raczej dzisiaj od 1 do 3 w nocy robiłam dla Was nowy wygląd bloga. Jak widzicie pojawił się zieleń z fioletowym i czarnym. Te kolory wzięły się z tła i przez mój sylwestrowy look, który stworzyłam na koncie Annabelle (na Porshię już nie wchodzę, tylko może raz na tydzień lub raz na jakiś czas, zależy).


Mam nadzieję, że wystrój Wam się podoba. Starałam się i również starałam się znaleźć jakieś tło, które byłoby odpowiednie do tego wszystkiego.

Za chwilę nowe posty!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

sobota, 27 grudnia 2014

Łyżwy

Cześć!
Dziś o 13 wyjeżdżam na lodowisko, jeszcze nie wiem gdzie, ale tak będzie. Co prawda to już mój drugi raz, a ja nie potrafię jeździć, szczerze to się boję, ale myślę, że dam radę.
Miałam dla was na dziś przygotowane posty, jednak dlatego że jadę nie moge ich dziś napisać.
Będą jutro :)

To był taki króciutki post informacyjny.
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

piątek, 26 grudnia 2014

Teledysk gotowy!

Cześć!
Robiłam teledysk, robiłam go trzy dni, wczoraj go skończyłam i już jest na YouTube, więc w tym poście będzie po prostu takie przedstawienie tej całej mojej pracy.
To mój pierwszy teledysk, więc bardzo proszę o wyrozumiałość, myślałam, że takie teledyski robi się bardzo łatwo, jednak myliłam się, na jeden potrzeba kilku dni, chyba że ktoś ma naprawdę duży zapłon jeśli chodzi o takie coś.
Oto co zrobiłam i co mi wyszło:



Piosenka może taka trochę głupia, ale da się posłuchać. Specjalnie taką dałam, dlatego że chciałam coś prostszego z muzyki jeśli chodzi o początek.

W tej chwili zajmuje się drugim teledyskiem, nie wiem czy mi wyjdzie idealnie, jeśli nie to go po prostu nie opublikuje, staram się nauczyć teraz coś z sony vegas, bo używam AVS, ale vegas jest tak trudny że ja go w ogóle praktycznie nie rozumiem ;/
Może ktoś zna jakieś naprawdę dobre poradniki?

Będę wdzięczna za pomoc.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Fajna zabawa - Forum

Cześć!
Ostatnio zauważyłam dość dziwny temat na forum, jednak postanowiłam wejść i zrobić to, co było w poleceniu:
Na początku myślałam, że to jakiś durny żart żeby mieć dużo wejść i komentarzy na poście, ale jednak myliłam się, szczerze mówiąc bardzo fajne znaczki wychodziły czasami z tego co trzeba zrobić.
Jeśli nie próbowaliście nigdy możecie na jakimś temacie sobie wpisać na przykład: "{ Lj ̕ &#012"
No nie wiem, są bardzo różne kombinacje, ale to było akurat dosyć fajne i można się fajnie pobawić tymi znaczkami jeśli Nam się bardzo nudzi.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Sylwestrowy motyw - SOBOTA!

Cześć!
Pamiętacie mojego posta jak pisałam o nowym motywie sylwestrowym, który miał się pojawić w "czwartek"? No niestety nie przeczytałam małego komentarza od MSP nad zdjęciem dotyczącego właśnie tego motywu.
Zobaczcie, co było napisane nad obrazkiem:
Jeśli nie wiecie co to znaczy to już przetłumaczam:
"W tym tygodniu na MovieStarPlanet jesteśmy gotowi, aby wyruszyły fajerwerki! Czy jesteście gotowi dołączyć do motywu imprezy? Tym razem zaczyna się w sobotę!"
Czyli jest tam wyraźnie napisane, że wszystko odbędzie się w sobotę, czyli już jutro!
Ja jutro akurat jadę na łyżwy, więc mam nadzieję, że będzie fajnie!

Nie mogę się już doczekać sylwestra, ale niestety już później styczeń i wracamy do szkoły, ale staram się myśleć w taki sposób "Jest styczeń, więc bliżej wakacje!".

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

czwartek, 25 grudnia 2014

Kiedy nowa kolekcja? - opinia

Cześć!
Wszyscy się pytają gdzie nowa kolekcja sylwestrowa, że miała być dzisiaj itp. Tak, miała być dzisiaj i pewnie będzie. Jak widzimy nie ma tu nic jeszcze o charakterze sylwestrowym, ale z pewnością się pojawi, a jak nie dziś, to może jutro? w końcu dodali wpis na ich FB, że będzie ta kolekcja sylwestrowa. Bo jak u mnie to wygląda na razie tak:
Podejrzewam jak większość osób, że pojawi się ten motyw późniejszym po południem. Również mam nadzieję, że tak będzie, bo chciałabym już sobie przygotować jakiś strój.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Po kalendarzu! - Efekt tego

Cześć!
Dziś ostatni dzień świąt, trochę mniej się ekscytujemy, ale zawsze ten dzień jest. Nadszedł już czas, kiedy wszystkie okienka w kalendarzu zostały OTWARTE! Oczywiście Ci, którzy nie mają VIP nie mogli otworzyć specjalnych okienek VIP, ale ja akurat mam na miesiąc więc niczego mi nie brakuje
Zobaczmy efekt po otwartym kalendarzu:


Najbardziej podoba mi się ten komplet z mikołaja, jest on chyba niestety dla VIP, składa się z brody i czapki, a później można odebrać przebranie mikołaja!

Co najbardziej Wam się podoba?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Co dostałam na święta?

Cześć!
Przeglądałam Wasze komentarze i wpadłam na jeden, gdzie pewna osoba pytała się mnie co dostałam na te święta. Szczerze lubię święta, ale jednak nie do końca je obchodzę. Nie żeby coś, ale po prostu jakoś dziwnie się wtedy czuję i nie lubię dzielić się opłatkiem, taka już jestem.
No ale cóż, święta świętami i chyba każdy chociaż trochę powinien je lubić, prawda?
No dobra, do rzeczy.
Po sprawdzeniu komentarza


Postanowiłam pokazać Wam co dostałam na święta.
A więc pierwsza rzecz to torba z reeboka, stara mi się już zniszczyła (była z pumy) i po prostu chciałam mieć nową, dostałam.
Dam Wam zdjęcie jednak przepraszam, bo jest trochę niewyraźne i mało widać, ale przynajmniej coś tam na tym zdjęciu jest

Ogólnie do szkoły potrzebowałam jakiejś fajnej także nic wielkiego.
Kolejną rzeczą są 3 bluzy
Jedna szara, druga biała, a trzecia różowa
Niestety nie dam zdjęć bo kompletnie mi coś nie wychodzą zresztą jak zdjęcie torby, ale już wolałam dać torbę niż bluzki, bo w miarę ok wyszło.

No cóż, prócz tego dostałam jeszcze słodycze więc to chyba takie normalne :)

A co wy dostaliście na święta?
Chwalić się!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

środa, 24 grudnia 2014

Co nowego? - Dalsza część aplikacji

Cześć!
Już pokazywałam Wam dość dużo z ostatnio nowo zaktualizowanej aplikacji MSP, jednak na dziś zostały Nam nowe, w sumie ostatnie rzeczy do zaprezentowania. Co do pisania podczas ciszy nocnej na komputerze to nie da się inaczej niż po prostu zaproszenie kogoś na wspólne zakupy, wtedy pojawi się chat i możecie pisać, jedynym wyjściem z tej sytuacji (drugi sposób) jest popisanie z kimś na forum, może mniej przyjemne ale możemy z kimś przynajmniej nawiązać kontakt.
Ogólnie miałam dziś nie pisać postów, ale teraz moja mama ma małą imprezę po wigilii, więc znalazłam czas na napisanie posta po wigilii. 
Będę przedstawiać Wam po kolei zdjęcia z aplikacji.
Są to jak widać Looki

Druga rzecz - artbooki

Zdjęcia 

YouTube (dość przydatna opcja jeśli chodzi o telefon)

No i profil.
U góry jeszcze macie znajdujące się SC i diam, status VIP i inne statusy są na dole jak widać.
Cóż, przypominam ze jutro pojawi sie już sylwestrowa kolekcja!
Jesteście gotowi?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Wesołych Świąt!

Cześć!
Przepraszam, że nie było wcześniej postu rano, ale robię do tej pory teledysk, który robię dla przyjaciółki. Nie wiem czy mogę mówić kim jest, dlatego powiem tylko tyle, że ma nick Isabelle♥ na MSP. Staram się, żeby to było idealne, dlatego wkładam w to tak dużo czasu i pracy. Już dziś wigilia, chciałabym życzyć wszystkim wszystkiego najlepszego, wspaniałych prezentów, szczęścia, radości, pomyślności, dobrej kochającej się rodziny, abyście dobrze się uczyli i żeby we wszystkim Wam się powodziło! Oczywiście też spełnienia marzeń.

 
Już za 2 dni nowy wystrój bloga!
Między innymi na sylwestra!
Jesteście gotowi?
Ja się cieszę!

Mam wigilię za kilka godzin, więc nie wiem czy dziś pojawią się jeszcze posty, bardzo mi zależy nad ukończeniem teledysku dla przyjaciółki, gdy skończę wrzucę na YouTube i wszystko Wam pokażę! Chyba mi nawet wychodzi, więc bardzo się jakoś dziś cieszę i jest mi dobrze na duchu :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

wtorek, 23 grudnia 2014

"Muzyczne marzenia" - Błąd moderatorów

Cześć!
Wczoraj przeglądałam forum, nawet nie skapnęłam się, że jest podwojony temat moderatorów, ale wpadłam na wpis jakiejś dziewczyny, która właśnie napisała czy zauważyliśmy, że ich news jest podwójny:
(Oczywiście moja reklama na dole, ale bez reklam raczej nie byłoby tych wyświetleń na filmie, a każdego powinno się cenić... Zresztą o tym jeszcze opowiem)
Gdyby nie ten wpis nie zauważyłabym tego błędu. Teraz już go nie ma, ale wcześniej wyglądało to tak:

Cóż, błędy się zdarzają, jakieś wielkiej afery z tego nie robię, ale taką małą uwagę zwróciłam temu co się wydarzyło, bo później wszyscy o tym gadali, ale nie ma w tym jakoś nic tragicznego.

Chciałabym jeszcze poinformować że właśnie próbuję robić własny teledysk, więc dziś będzie o 1 post mniej, szukam już od 3 godzin piosenek, może znacie jakieś fajne?
Może być coś smutnego, byle by fajne.

Może Dzini (Lanalie) coś dziś dopisze, nie wiem jak to u niej, ale ja idę robić dalej!
Jak mi się uda to Wam pokażę

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Nowy motyw! - SYLWESTER MSP

Cześć!
Już wiem jak będzie się prezentować mniej więcej nowy motyw na sylwestra! Szczerze to nie mogę się doczekać, bardzo lubię sylwestra i lubię się patrzeć na ten nowy rok, który Nas wszystkich czeka, dla mnie sylwester mógłby się nie kończyć i trwać wiecznie, ale niestety trwa on tylko raz w roku, niestety niektórych momentów nie da się odtworzyć.
Jesteście gotowi, aby poznać trochę nowego motywu?


Oto on!
Jak pewnie niektórzy wiedzą źródłem tej informacji jest strona MSP na Facebooku: https://www.facebook.com/MovieStarPlanet możecie tam również wejść i o wszystkim się przekonać sami!
Ja już muszę szykować sylwestrowy wygląd bloga!

Następny post z mojej strony pojawi się później.
Tak ogółem jak było wczoraj na tiny? (dla tych co byli). Według mnie super jak zawsze!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

poniedziałek, 22 grudnia 2014

TinyChat! - Spotkanie o 20! + MOJE ZDJĘCIA

Cześć!
Pisałam, że będzie TinyChat dzisiaj. Wczoraj był niezły ubaw, strasznie dużo zboków wchodziło i musiałam udawać że mam 19 lat i robiłam jakieś dziwne rzeczy, które kazali mi wykonać. Ogólnie jednym słowem BEKA. Tak się smiałam, że aż rozpłakałam.
Tutaj kilka zdjęć ze wczorajszego Tiny, ale UWAGA
mogą tam się pokazywać miejsca intymne pewnych zboków, także to tylko takie ostrzeżenie. Oto zdjęcia ze wczoraj:






W trakcie gdy zboki wchodzili robiłam sobie bekowe zdjęcia, skoro chcieliście mnie zobaczyć to ok, dobra, dodam te dziwne zdjęcia ze wczoraj skoro tak jesteśmy przy nich:



                                          
Dobra, teraz wiecie jak wyglądam.
A więc do rzeczy
Dziś też organizujemy takie coś i wszyscy spotykamy się o 20 na tym tinychacie! http://tinychat.com/xxporshiaxx

Mam nadzieję, że będziecie!
PS jeśli nie wiecie jak tam wejść to gdy wejdziecie już w link, który podałam wyżej pojawi Wam się taki mały komunikat, klikacie "Guest" i wpisujecie swój nick. Jeśli otworzą się jakieś karty z FB itp to po prostu je zamknijcie.
Jeszcze jedno!
Gdy będą kazali wpisać Wam hasło wpiszcie "bekaxd"

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Rosie [1] - NOWY FILM!

Cześć!
Ten post chciałabym poświęcić nowemu filmowi, który zrobiłam dziś i właśnie przed chwileczką został opublikowany. Oczywiście został zrobiony na koncie Annabelie, bo na Porshii już zbytnio nie gram. Film opowiada o dwóch przyjaciółkach mieszkających na strychu, niestety niewiele mają, bo nie mają pieniędzy. Rosie bardzo chce być modelką, w sumie od dziecka, zawsze starała się coś osiągnąć w tej branży, ale nie udawało jej się do tej pory. Wkrótce Jessica, przyjaciółka Rosie spotkała pewnego mężczyznę na ulicy przed blokiem. Proponował on jej casting w agencji modelek w Londynie. Wkrótce dziewczyny pojawiły się w domu i obejrzały w telewizji program, w którym własnie reklamowano ten casting. Jessica postanawia zgłosić Rosie do agencji.
To było takie małe streszczenie dotyczące tego filmu, zapraszam serdecznie!
Tutaj taki mały screen do prezentacji:

Kilka minut temu opublikowany dlatego dopiero 15 wejść, ale mam nadzieję, że to się zwiększy!
Tym czasem zapraszam jeszcze na tamtą serię filmów "Annabelle" dla tych którzy ich jeszcze nie widzieli.

Odcinków jest 7 i mam nadzieję że nowy film też się Wam spodoba!
Niedługo kolejny post w tym dniu z pewnego rodzaju ogłoszeniem. Będę organizować spotkanie na tinychat i będę prawdopodobnie na kamerce, wczoraj był niezły ubaw, Ci co byli to widzieli, mam kilka zdjęć i je przedstawię w następnym poście.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Jak pisać na poczcie i chat podczas ciszy nocnej? - PORADNIK

Cześć!
Tego posta piszę z telefonu, więc po południu pojawi się ich więcej, jednak już z laptopa. Pamiętacie, jak wczoraj opisywałam nową aktualizacje aplikacji MSP na telefony?
Otóż to w dzisiejszym poście Nam się przyda. 
Wiele osób pytało się mnie jak do nich piszę na poczcie podczas ciszy nocnej, pojawiało się dużo wiadomości, dlatego postanowiłam o tym napisać.
Pierwsze co to logujemy się na MSP na telefonie (gdy trwa cisza nocna), a następnie wybieramy osobę do której chcemy napisać, ja już tutaj przykładowo cos do tej osoby napisałam o 1 w nocy:
Jak to zrobiłam?
Otóż gdy wejdziemy w pocztę piszemy treść wiadomości, gdy ją napiszemy należy na klawiaturze nacisnąć przycisk "Gotowe" i wiadomość powinna się wysłać, ten przycisk powinien wyglądać mniej więcej tak:
(Patrz na niebieskie tło z napisem "Gotowe").
Jeśli nie macie akurat takiego przycisku, to poszukajcie cos w tym stylu.
Druga sprawa to chat. Wystarczy w aplikacji kliknąć na jakiś pokój, wtedy przeniesiemy się do niego i mamy u góry dymek do pisania z innymi:
To chyba wszystko
Myślę, że jako pierwsza odkryłam ten sposób (chodzi o sposób z pisaniem na poczcie, bo na chat i tak już dużo osób przebywa za pomocą nowej aplikacji), więc postanowiłam się Nim z Wami podzielić. Mam nadzieję że się Wam spodobało, ta aplikacja robi się co raz bardziej ciekawa...
W następnym poście cos jeszcze i postaram się odkryć dla Was sposób na ciszę nocną NA KOMPUTERY!
Jeszcze pod koniec żeby nie było że oszukuję wstawię godzinę:
(Patrz na czas u góry)
To chyba tyle, dziś testuję sposób na ciszę nocną na komputery i dam Wam znać jak najszybciej!
Reszta postów pojawi się po południu, a ja teraz zmykam spać, bo jest druga w nocy! Jednak zależało mi by napisać tego posta jak najprędzej. 💗

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

niedziela, 21 grudnia 2014

Look dla LadyPati 609667

Cześć!
Przez jakieś dwa dni piszę z pewną użytkowniczką o nicku LadyPati 609667, jest bardzo miła i sympatyczna, poprosiła mnie o zrobienie jej looka do posta, zgodziłam się i przy okazji dodam tutaj link do jej bloga, ale to pod koniec.
Pierwsze co myślę że by pasowało z Twojej szafy to:

Niestety nie miałam wielkiego wyboru jeśli chodzi o ciuchy, bo masz ich jeszcze trochę mało, dlatego taki look, a nie inny, ale myślę że to wszystko się uzupełni, w końcu każdy na tym małym swoim początku nie ma skarbów i złota :)
Oto jej blog: http://msp-msp-patka.blogspot.com/
Śmiało zapraszam, jest kilka notek więc jest co poczytać.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Nowy VIP

Cześć!
Wiem, że jeszcze dziś miałam VIP'a na tydzień STAR, ale z koleżanką zdecydowałyśmy sobie na święta zrobić taki "mini" prezent. Mianowicie kupno VIP STAR na miesiąc. Powiem szczerze, że jest nawet warty swojej ceny, no może nie do końca, ale jednak trochę tak. Na początku pisałam, że jest to VIP zupełnie nieopłacalny, jednak miałam już go parę razy i myślę, że jest ok.


Nie ukrywam nawet się cieszę, nie jest to jakaś radość z nieba, ale po prostu jest ten zaciesz, bo chyba każdy by się cieszył z VIP w grze, którą lubi, prawda?
Oczywiście zrobiłam go na koncie Annabelie, bo po prostu na Porshii by mi się już nie opłacało, skoro tam kompletnie nie wchodzę.
Nie wiem, czy podpisywać się nadal "XxPorshiaXx ~Nat", bo może po prostu wystarczy "~Nat". Hmm, w sumie nie wiem czy to ma jakiś sens, ale dobra, mniejsza z tym.
Jeśli ktoś chciał się skusić na tego VIP'a, a nie może się zdecydować wymienię tutaj zalety tego całego pakietu:
- Autografy co 2 minuty (bez ograniczeń),
- Kręcenie kołem fortuny 4 VIP 4 zwykłe (razem 8 razy),
- Mieć tyle przyjaciół ile dusza zapragnie (to chyba logiczne),
- Otwierać skarbonkę VIP (tak jak przy każdym VIP),
- Dostawać 2 diamenty i 40 SC dziennie,
- Kupowanie ciuchów i przedmiotów VIP (jak w każdym członkostwie VIP),
- Dostanie prezentu unikatowego (tylko w vipach na miesiąc i powyżej).
Ogółem wszystkie możliwości chyba znacie, więc nie będę się tutaj rozpisywać, po prostu nawet polecam, mimo że kosztuje 49 zł, ale zawsze można spróbować ten raz.

Ok, za chwilę pojawi się następny post.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Jak zrobić własny motyw na Google?

Witajcie!
Ze względu na to, że wiele osób się mnie o to pytało postanowiłam napisać posta. Wiele osób zapewne zamiast nudnego białego tła na Google chce mieć coś lepszego. Długo próbowałam wszystkiego się dowiedzieć, bo miałam jakieś problemy, że zamiast Google był ustawiony pasek IMVU. W końcu po długim czasie udało mi się go usunąć.
Może zacznę pierwsze od tego jak wygląda mój motyw.


Prosty i bardzo łatwy do zrobienia. Napiszę wszystko w punktach po kolei jak zrobić swój motyw.

1. Wchodzimy na stronę:
2. Następnie, gdy już jesteśmy na tej stronie wpisujemy w wyszukiwarce ''Mój motyw Chroome'' o tak:


3. Wyskoczyła nam ta aplikacja, więc teraz w nią wchodzimy i pobieramy.
4. Aplikacja do robienia własnych motywów już jest na waszym komputerze. Co dalej? Otwieramy ją.


5. Naciskamy ''ROZPOCZNIJ TWORZENIE MOTYWU''


Otworzyło nam się coś takiego. Myślę, że już dalej nic nie muszę tłumaczyć.. Przesyłasz obraz jaki ci się podoba i dodajesz do niego różne efekty, a potem idziesz do kolejnego punktu. Na końcu zapisujesz motyw i możesz go już wstawić.
Pozdrawiam
~Dzini

Nowa apka MSP na telefony!

Cześć!
Tego posta piszę z telefonu, dlatego że chciałabym pokazać Wam nową aplikację na telefony! polecam ją osobom, którzy mają dość duży ekran, ale jest boska!
Teraz pokażę Wam jak to wygląda i warto ją pobrać!
 Powyżej na moim pulpicie możecie zauważyć nową ikonkę MSP, według mnie kusząca. Dobra, przejdźmy dalej...
Tak oto wyglada strona logowania, może wielkiej różnicy nie ma, ale zawsze cos. Tym razem ekran Nam się odwróci w drugą, szerszą stronę. Ja zaloguję się na Annabelie.
Zaczynamy:
Tytaj dali mi możliwość otwarcia famę ze skarbonki, na komputerze by mi nie dali takiej szansy, a VIP mi się już skończył. Ok, lecimy dalej...
Tak mniej więcej wyglada ta główna część na MSP, dalej:
Tak wyglądają sklepy
Tutaj sklep ze zwierzakami
Tak wyglada chat
Tutaj zaproszenia do przyjaciół 
VIP
Nowości
Artbooki
Oraz wiadomości, pokaże jeszcze kilka zdjęć:

Aplikacja 9/10, trochę wielkość mnie denerwuje, poza tym jest ekstra!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat
Następny post pojawi się jakoś o 16 jak zwykle, a teraz papa i polecam aplikacje!