Chat



Menu

Get your dropdown menu: profilki

Informacja!

Proszę o nie kopiowanie bloga!
Pozdrawiam
~Nat

Fandom

Wszyscy, którzy lubią tego bloga mogą wpisać #POR w nazwę! gdziekolwiek! Askowicze również mogą, dziękuję! ~Nat

środa, 31 lipca 2013

Zmiany *_*

Hey wam!
Dziś zrobiłam pare zmian na blogu jak niektórzy może zauważyli, i postanawiam wkrótce może wstawić nowy szablon! jeszcze będę zamawiać nowy nagłówek, może pokaz slajdów i takie tam.... na razie blog jest w remoncie, więc nie przejmujcie się wyglądem tylko postami xD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

wtorek, 30 lipca 2013

Unikaty nie wrócą 1 Sierpnia!!

Hey wam!
Dziś taka informacja o unikatach, które miały powrócić 1 Sierpnia, lecze nie o 1-wszym Sierpnia to zwykła plotka która się rozniosła. Taka uwaga, nie zmyślajcie rzeczy, potem to się rozniesie po całym MSP, bo ktoś to wezmie na serio, nie jest to fajne, bo potem ktoś sobie robi nadzieje, a tutaj patrzy, a tego nie ma.... Dowodem na to, że unikaty nie powrócą 1 Sierpnia, owszem powrócą, ale daty terminu nie podano! A więc znalazłam wywiad przeprowadzony z moderatorem na jednym z blogów o MSP więc wam go skopiowałam, a teraz pokaże : (PS TEN WYWIAD JEST Z BLOGA galaxymoviestars.pl)

- Kiedy będą unikaty przywrócone (oczywiście jeśli wgl zostaną przywrócone)
    odpowiedź: Data kiedy przywrócą unikaty to niespodzianka, ale to nastąpi szybko:)
- Czy od razu zostaną przywrócone wszystkie unikaty?
    odpowiedź: Większość zostanie przywrócona, ale nie wszystkie - które będą przywrócone to tajemnica
- Czemu zostały zlikwidowane?
    odpowiedź: Unikaty miały przestarzałą grafikę, zostały też usunięte by zrobić więcej miejsca na nowe rzeczy w sklepie:)
- Czy są jakieś nowości przewidywane na MSP wkrótce?
    odpowiedź: niespodzianka :)
- Czy to prawda, że ma zostać utworzony konkurs specjalnie by przywrócić wszystkie unikaty na MovieStarPlanet?
    odpowiedź: może tak, może nie:)


To wszystko z mojej strony,
dziękuję za przeczytanie
Pozdrawiam
XxPorshiaXx

poniedziałek, 29 lipca 2013

NIGDY WIĘCEJ TEGO NIE RÓBCIE!!!

Hey wam!
Pamiętacie jak dodałam posta i linka do starego MSP? TO JEST BŁĄD NIGDY W TO WIĘCEJ NIE WCHODZCIE, już wam tłumacze dlaczego....... Więc tak ostatnio jest duża moda na linki do starego MSP, lecz jeśli ktoś cały czas tam wchodzi i podziwia stare MSP to niestety, ale te strony przynoszą po mału wirusy! a dokładnie to TROJANA!! im częsciej na ten link wchodzisz tym szybciej sciąga nam się wirus gdy tak się stało już napewno zauważyliscie, że komputer się spowalnia, a Trojan po mału się ,,instaluje". Jest to nie dopuszczalne, że jakiś wirus zżera wam dane! chrońcie się, i nie wchodzcie w żadne stare linki do gier, jest to bardzo niebezpieczne!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Hahahahahaha!!

Hey wam!
Dziś pokaże wam filmiki (zabawne) o wróżbitach, i o ludziach którzy do nich dzwonią xD

Najpierw przedstawiam Panią wróżkę Salomea- Prośba o uzdrowienie xD



Następnie przedstawiam Panią  wróżkę Ella Sellena- Rozmowy intymne



Następnie przedstawiam Panią wróżkę Salomea- Żartowniś i kolejna zaskoczka



Następnie przedstawiam Panią wróżkę Salomea - Małolat dzwoni do wróżki



Następnie przedstawiam Panią wróżkę Oriane- Zbok dzwoni do wróżki



Następnie przedstawiam Panią wróżkę Salomea- Robot zadzwonił do wróżki



Następnie przedstawiam Panią wróżkę Ella Selena- Zakochany widz?



Następnie przedstawią Panią wróżkę Salomea- Czesiek chce......



Następnie przedstawiam Panią wróżkę Salomea- Hardcorowy telefon



Następnie przedstawiam Panią wróżkę Oriane- Melanżowicze dzwonią kolejny raz



Następnie przedstawiam Panią wróżkę Salomea- Nie zadzieraj z Salomeą



Następnie przedstawiam Panią wróżkę Salomea- Wróżka na imprezie


Następnie przedstawiam Panią wróżkę Saeloeme- Amant



Następnie Pana wróżbitę Pawła- Nietypowe pytanie do wróżki xD


To wszystko na dziś xD
Mam nadzieje, że
mieliscie z tego jakiś
ubaw xD więc to już wszystko na dziś

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

niedziela, 28 lipca 2013

Nie Ogarniesz Tego!

Hey wam!
Dziś kolejny ZASKAKUJĄCY POST! nie ogarniecie tego, oglądajcie te dwa flmiki, a się sami przekonacie!!






Pozdrawiam
XxPorshiaXx

CO TO MA ZNACZYĆ?! *O*

Hey wam!
Dziś pokaże wam dziewczyne z 13 levelem a jest od LIPCA 2013!!! *O* czy ona nie ma hack fame? nie jest to podejrzane!? O.O pokaże wam jej zdjęcia!














Pozdrawiam
XxPorshiaXx

sobota, 27 lipca 2013

WOW! Śpiewa jak Ewa Farna

Hey wam!
Dziś taki krótki post, posłuchajcie jak ona śpiewa, czyżby nie bardzo, a to bardzo podobnie jak Ewa Farna? Oooj tak, ta dziewczynka powinna zrobić kariere!!
Macie jej filmik, była w studiu nagrywania piosenek dla dzieci


Pozdrawiam
XxPorshiaXx

MAM TEGO DOŚĆ! SKANDALE ZA SKANDALAMI CZYLI MODERATORZY NA MSP!!!

Hey wam!
Jestem strasznie wkurzona, najchętniej bym im zepsuła tą grę, bo patrzcie! Moderatorzy mają wszystkie unikaty nie zależnie od tego, czy grają od początku gry, czy nie, ale oni mogą je kupować cały czas, a nam nie chcą dać wszystkich unikatów chociaż na 1 dzień do sklepu, prawda będą za jakiś czas, ale sami napisali, że nie wszystkie!! Kolejny skandal który mnie wnerwia to fakt, że dostająVIPY na rok albo nie wiem na jaki okres czasu, ale za darmo i mają Judge, więc to raczej VIP na rok! także, nie zwracają na nas wogóle głupiej uwagi! nie mogą nam chociaż po jednym unikacie dać?! ahh no tak, po prostu chcą być najlepsi! tacy moderatorzy, że ich tylko ta głupia kasa kręci mam ich serdecznie dosyć, jest administracja to po co są moderatorzy? tylko im dają władzę nad innymi, i wszystko inne co chcą! Kolejna sprawa, skoro oni im robią VIPY na rok, a nam chociaż w urodziny nie zrobią na tydzień to ja przepraszam, ale mają coś nie tak z głowami! bo to jest tak niesprawiedliwe, że się ugotować można!! teraz szczera prawda, robią nam tylko na złość kupywania sobie tych unikatów, bo my je chcemy, a oni tylko nas wkurzają, oto wpisy i profil jednej z moderatorki z roku 2010, ona jest cała w unikatach i cały czas je kupuje! nie dość że mają do wszystkiego dostęp, to jeszcze darmowe SC i Diam dostają! teraz focie, bo się tak rozpisałam, że nie wiem co teraz zrobię! macie fote profilu jednego moderatora, oraz wpisy w jej księdze gośći i dowody, że kupuje unikaty:














*Kliknij, aby przeczytać*











*Kliknij, aby przeczytać*













*Kliknij, aby przeczytać*











TERAZ DOWODY, ŻE KUPUJE NOWE UNIKATY CAŁY CZAS, WIDZICIE TE RZECZY? TO UNIKATY, I WIDZICIE ZNACZEK ,,New" ? NO WŁAŚNIE WIĘC ONA MOŻE KUPOWAĆ CO TYLKO CHCE! TU DOWODY!!!





































Widzicie to?!!!szok no mnie zaraz coś trafi normalnie bo to, że są moderatorami, to nie znaczy, że mogą mieć wszystko, ale Adminowie mają to gdzieś! To jest aż chore! i głupie! to na dziś wystarczy, bo zaraz mnie piorun trafi !!!!!

PS za jakieś błędy przepraszam, ale jestem MEGA wkurzona! ja tego nigdy nie zozumiem!!!!!
Pozdrawiam
XxPorshiaXx

MSP napisało w poscie! :O

Hey wam!
Pewnie widzieliśćie posta o tych unikatach, co pokazałam co mi moderator napisał? a więc, znalazłam coś dla was, to jednak prawda, bo MSP napisało w jednym z postów tak samo jak mi moderator na poczcie, mam nadzieje, że odpowie na drugie pytanie, ale jestem bardzo ciekawa jak i zapewne wiele ludzi z MSP! czekamy na unikaty z niecierpliwoscią, ale jak znam MSP czyli ich zdanie: ,,NIE wszystkie unikaty powróćą" to pewnie będzie pare rupieci, które nie są zbyt fajne, bo wkońcu wszystkich unikatów nie przywrócą, zaraz się całe MSP dowie o tym, i nie, nie zmienią MSP na stare po prostu dadzą nam pare unikatów do sklepu na jakiś okres czasu.....może to nie prawda co powiedziedziałam o tych być może nie fajnych unikatach, ale czas nam przyniesie, teraz post:














Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Moderator odpisał- Sprawa unikaty!

Hey wam!
Paiętacie jak pisałam o tym, że unikaty mają powrócić 1 Sierpnia, no ja nie wiem czy 1 Sierpnia, ale dostałam pewną odpowiedz o unikatach i jedną przykrą wiadomość a więc to jest to, że wszystkie unikaty nie powrócą :( napisałam jeszcze pare pytań, ale dopiero dziś więc jutro mi odpiszą, dam wam znać jak coś odpiszą, a teraz pokaże wam naszą rozmowę:





















Pozdrawiam
XxPorshiaXx

piątek, 26 lipca 2013

Stare unikaty wracają już 1 Sierpnia! + kupiłam unikat! ;D

Hey wam!
Dziś niesamowicie super wiesci, kupiłam dziś unikat za 3 prezenty z listy, strasznie mało!, aha i ta ważniejsza wieść, 1 Sierpnia moderatorzy wstawiają do sklepów stare unikaty, niestety będą tylko przez jakiś miesiąc do 12 Września, ale WAŻNE że będą, wtedy zaszaleje troche! Bardzo się cieszę, teraz focia unikata mojego ;D i tak nie do tematu, przepiękne tło dali kolekcja też nie najgorsza :D


































Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Smutne Sprawy - odcinek 1 - historia Stefana+Brudne Sprawy #1 - "Karel", parodia xD

Hey wam!
Dziś przedstawie wam dwie parodie nazywa się ,,Smutne Sprawy" i ,,Brudne Sprawy" Miłego oglądania xD

Smutne Sprawy:

 
Brudne Sprawy:



Pozdrawiam

XxPorshiaXx

Przypadkowa blizniaczka+kolejna lezba!

Hey wam!
Dziś byłam sobie na chat było nudno właśnie chciałam wychodzić, a tu jakaś dziewczyna wchodzi i  była identycznie ubrana, tylko miała jedynie naszyjnik, a ja nie jak widać trafiłam na ,,przypadkową bliźniaczkę" xD nawet się złożyło, że jak weszła to jej movie star ustawili koło mojej tutaj focia :D :























Dobra teraz druga sprawa, nie jestem lezbą i nigdy raczej nie będę więc proszę mnie nie zapraszać do chodzenia xD za każdym razem jak wchodze do chat (no może nie każdy) , ale często, to jakiś 1 level mnie zaprasza do ♥ nie dzięki xD






















Pozdrawiam
XxPorshiaXx

czwartek, 25 lipca 2013

Nowy Hacker! *O*

Hey wam!
Dziś trochę o nowym hackerze, nazywa się Fright night, nie można go wyszukać w wyszukiwarce, bo niestety to kolejny z prawdziwych hackerów, teraz podam wam filmik, na tym wideo wyraźnie zobaczycie, jak hacker pisze do dziewczyny po angielsku i ją wylogowywuje, (Obraz może być w którymś momencie zamazany, bo dziewczyna wtedy też gadała na skype, no przynajmniej tak napisała xD )



Pozdrawiam
XxPorshiaXx



wtorek, 23 lipca 2013

Usuwam Stronke ,,Śmieszne filmiki", i wstawiam ,,Wywiady" ! *O*

Hey wam!
Taki krótki wpis, zauważyłam, że nie mam zbyt czasu na opcje ,,Śmieszne filmiki" będę dodawać coś w postach jak mi się coś śmiesznego ,,ujrzy" xD . Zamiast opcji ,,Śmieszne Filmiki" wstawiam opcje ,,Wywiady". Już nawet mam jeden wywiad za sobą, więc zaraz to wszystko zorganizuje :) Do zobaczenia ;*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

To jednak prawda. . . . .

Hey wam!
Pamiętacie posta, o hackerce Cherry Loves You<3 ? pamiętacie jak mówiła, że wróci na Polskie MSP jeśli nie pamiętacie macie tu link: http://porshiainissia.blogspot.com/2013/07/hey-wam-zapewne-znacie-cherry-loves-you.html a więc przjedzmy do rzeczy, wróciła, i zaatakowała moją koleżankę Da$aaa wkońcu doszliśmy do hackera, który chciał ją zniszczyć, ale trochę dziwne, że w jej artbooku napisała po Polsku być może użyła tłumacz mało wiarygodne, ale cóż to może być ona macie fotke:












Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Strzeżcie się!!!!!!

Hey wam!
Nie ma czasu na powiatanka, moja koleżanka została shackowana przez kogoś, to może być każdy! Właśnie siedzi na blogu i szuka pomocy pokaże wam co się stało, moja najka nawet jej nie mogła wyszukać czyżby znowu hackerzy atakują!? i do mnie napisał ten ktoś!! O.o teraz zdjęcie


















To coś chce zniszczyć moją koleżankę! Strzeżcie się!


























Patrzcie na ten opis!! tam jest napisane: Patrzcie na to!! zostałam shackowana dla ciebie!
Naprawdę to nie są żarty, lepiej się opamiętać i zakładać brzydkie rzeczy!! poprostu się chronić!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Wieczorne wygłupy *O*

Hey wam!
Dziś taki króciutki post, pokaże wam fotki, które robiłam ze znajomymi :D oto one:










































To na tyle paa ;*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

poniedziałek, 22 lipca 2013

Gazetka MSP! Zakup dokonany! xD

Hey wam!
Dziś jak byłam z mamą i siostrą na spacerze, to przeszliśmy koło kiosku, i ujrzałam nasz miesięcznik MSP, na początku chciałam sprzedać kod, ale potem go jednak użyłam, bo chciałabym z niego skorzystać, i dostałam nowy element Parku dla zwierząt, rollercoaster (karuzele) oraz 1000 StarCoins, potem pozwolili mi zakręcić kołem fortuny ponownie i wylowałam 220 StarCoins! Super! teraz focia :)

*Kliknij, aby powiększyć*












Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Super prezent za oglądanie seków! *O*

Hey wam!
Dziś moja koleżanka zrobiła artbook, i jak ktoś obejrzał w moim przypadku 10 sekundowych filmików, to dostawał prezent, ja właśnie dostałam piękne włosy, które kosztują 500 StarCoins w sklepie! opłaca się, szukajcie ofert! :) teraz fotka włosków :D


















Pozdrawiam
XxPorshiaXx

niedziela, 21 lipca 2013

Diamond Ride w Skate Chatroom! *O*

Hey wam!
Dziś chciałabym powiedzieć, że było kolejne Diamond Ride które zrobiła moja koleżanka kara618, dziękujemy ci :) zrobiłam fote, ale tylko jak limuzyna przyjechała, bo duzo osób się rzuciło na StarCoins więc niestety obrazek nie najlepszy, i przpraszam za nie wyciętą górę, ale jak próbowałam wyciąć, to fotka cofała się do tyłu, i wszystko się psuło ._. no niestety problemy mam czasem z paintem xD to teraz ta ,,fotka" xD

*Kliknij, aby powiększyć*














Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Tajemnica Moderatorów!

Hey wam!
Dziś powiem wam sekret, a raczej niespodziankę którą szykują dla nas moderatorzy! Więc tak w sklepie pojawią się nowe zwierzaki będą nazywały się boonster. Oczywiscie jeśli ktoś ma teraz boonie, lub zwierzaka, to mu nie zniknie ! :D. Teraz trochę wam opowiem o tym boonster, a więc boonster prawdopodobnie będzie zwierzaczkiem jak nasza modelka, będzie miał możliwość zdobycia 25 level, i przyniesie on nam dużo fame czyli będzie takim zwierzaczkiem fame! :) cieszę się, bo jakiś czas temu zastanawiałam się czy wkońcu dali by nowe boonie, a teraz super wiadomość! :). Jeśli chcecie wiedzieć więcej na ten temat, to musicie się zapytać moderatorów o nowe zwierzaczki, albo poszukać może czegoś w internecie, ale raczej wszystkie szczegóły wam powiedziałam, o nowych ,,boonster" ! :) Ciekawa jestem ceny, bo możliwe, że będzie droższy, ale miejmy dobre myśli, bo zawsze może być inaczej :)


Pozdrawiam
XxPorshiaXx

sobota, 20 lipca 2013

Kolejny Prezent! *O*

Hey wam!
Dziś dostałam kolejny prezent od naszej ,,gwiazdy" Loli! :) tym razem dostałam sukienkę za 600 StarCoins, Lolu jeśli to czytasz, dziękuję ci bardzo za kolejny prezent, naprawdę musisz cenić ludzi, i jesteś bardzo hojna, i pomocna jeśli ktoś od ciebie oczekuje pomocy :) . A teraz focia :)

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*












Pozdrawiam
Natuś;* - XxPorshiaXx

Sprzedawanie projektów + wkurzające ceny!

Hey wam!
Podoba wam się sprzedaż projektów? moja odpowiedz to zwyczajne: NIE! słuchajcie, wogóle się nie opłaca, bo jak zrobisz proekt, to żeby go kupić musisz zapłacić, a potem wystawić na sprzedaż projekt, i jak ktoś go kupi, to płaci normalnie StarCoins, a sprzedawca tego projektu dostaje FAME zamiast STARCOINS! to niesprawiedliwe, bo niektóre projekty nawet kosztują powyżej 1000 starcoins, jak na projekt to troszkę z cenami przesadzają, zresztą ceny w sklepach też beznadziejne...moim zdaniem: Jak mają być takie ceny, to ja proszę o darmowe Vipy na tydzień chociaż z ich łaski co jakiś czas!. Msp powoli zaczyna mnie wkurzać, i jeszcze tam się tak ciężko zarabia, powinni dać niższe ceny w sklepach, bo się nawet vipa nie opłaca kupywać! jak za 3 rzeczy płacisz już prawie 2000 starcoins! to jest naprawdę głupie. Zbieram StarCoins od trzeciego level, tym czasowo mam prawe 44 tyś sc, i wcale nie czuję się jakby to było dużo przy takich cenach! Ok to wszystko na dziś, bo się zbulweowałam xD a teraz moja focia gry:

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*












 Pozdrawiam
XxPorshiaXx

piątek, 19 lipca 2013

Dziwne ostrzeżenie- Zmiana hasła *O*

Hey wam!
Dziś pod wieczorek taką dziwaczną zmianę zauważyłam, a mianowicie chodziło o zmiane hasła wyskoczyło mi ostrzeżenie, sami zobaczcie:


*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*












Teraz nie warto nawet zmieniać hasło -,-". Na koniec chciałam podziękować za 2607 wejść, prowadzę ten blog sama bez żadnej pomocy, więc to dużo jak na jedną osobę, nie jestem w dekoracjach doświadczona, więc myślę, że dobrze sobie radzę, kocham was ;* aha i jeszcze chciałam pozdrowić moją najke nissia2013 czyli kochaną Justynę, opiekuje się jej kontem, jak jej nie ma, i proszę o pomoc jej w levelku, bo się zatrzymała na 10 levelu, bo jej znajomi coś nie pomagali :p i to już wszystko paa;*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Nowe zmiany?? + lekka przesada

Hey wam!
Dziś 2 w jednym xd zacznijmy od nowych zmian, chodzi mi o chat i powiadomienie o daniu autografu, kolor zmienił się na gruby czarny, a powiadomienie na chat, że dana osoba jest dostępna stała się cieńka dodam fotke
To jest ,,nowe" pogrubienie czcionki w powiadomieniu o autograf:








To jest ,,nowe" powiadomienie o chat:








Widzicie? jest jakoś inaczej, dobra teraz przejdzmy do tematu ,,lekka przesada" a więc chodzi mi o to co nasz zespół MSP napisało, zresztą sama wam zaraz pokaże, chodzi mi bardziej o ten podkreślony na czerwono tekst oto on:









No wiecie co!? to jest nie sprawiedliwe, bo właśnie te osoby co się z tym mieszały, martwiły się o nasze Polskie MSP, bo moderatorzy nawet nie mogli łaskawie odpisać, że to są jakieś brednie, że nie usuwają MSP, a teraz zespół MSP usuwa tych użytkowników za to, że chcieli jakoś uratować Polskie MSP, albo dowiedzieć się czego kolwiek DLA NAS, a nie tylko dla siebie. I też nie pomyśleli, że poprostu stracą użytkowników, i że oni męczyli się o uzyskanie wyników, osiągnieć, levelów w tej grze NIE, BO ICH TO NIE OBCHODZI, ja nie rozumiem tych wszystkich Adminów i Moderatorzy, ich to nawet załogą, adminami tego MSP nazwać nie można. Kto by pomyślał, żeby kogoś wykluczać z gry za to, że chciał pomóc. . . . opisać się tego nie da. . . . . .

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Kolejny ogar xD

Hey wam!
Jak widzicie po tytule, nie jestem w stanie tego skomentować, więc dodam tylko fotke xD






















Pozdrawiam
Natuś ;* - XxPorshiaXx 

11 lvl! *O*

Hey wam!
Zapomniałam wam powiedzieć xD , ale wkońcu 11 lvl! dziękuję wam bardzo!! i jeszcze 166 tyś do 12 lvl! jesteśćie kochani, teraz kiedy wiem, że mogę na was liczyć, jak będę mieć 15 level, to zrobię album ze wszystkimi którzy mi pomagali, a teraz muszę leciec paa

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

czwartek, 18 lipca 2013

Stare MSP- wiem jak wejść!

Hey wam!
Dziś wam powiem coś niesamowiitego! ZNALAZŁAM AKTUALNY LINK DO STAREGO MSP! a teraz wam go podam oto link: KLIK aha i jak wejdziecie w ten link, to pojawi nam się taki komunikat naćisnijcie przycisk ,,Ok" pare razy, niestety nie da się zlogować na konto, ale można po wspominać :) a to mi wystarczy chociaż nie do końca bo chciałabym stare MSP. . . . i to już wszystko na dziś paa ;*


Pozdrawiam
XxPorshiaXx

wtorek, 16 lipca 2013

Sztuczki z Google *O*

Hey wam!
Dziś mały odskok od MovieStarPlanet, i trochę zabawy, a więc tak jak w tytule posta pokaże wam sztuczki z naszą przeglądarką ,,Google". No to zaczynamy :)

SZTUCZKA NR. 1

Wchodzimy w Google i wpisujemy ,,google gravity", następnie wchodzimy w pierwszy link, i macie ,,spadającą przeglądarkę" . Możecie nawet wpisać w przeglądarce facebook, a nagle spadnie ci link z facebookiem :) , a teraz pokaże wam, moje ,,arcydzieło" xDD













SZTUCZKA NR. 2
Wchodzimy w Google i wpisujemy ,,tilt" większość osób zna te sztuczkę, ale dodałam ją w razie jakby ktoś jej nie znał :) ta sztuczka wykrzywia obraz xD

SZTUCZKA NR. 3
Wchodzimy w Google i wpisujemy ,,do a barrel roll" , wtedy obraz nam się zacznie przekręcać xD

SZTUCZKA NR. 4
Wchodzimy w Google i wpisujemy ,,zerg rush" i wtedy sama nie wiem co to, ale literki ,,O" będą nam zjadać linki xD.

i to już wszystko na dziś paa ;*
Pozdrawiam
XxPorshiaXx


poniedziałek, 15 lipca 2013

W poszukiwaniu na niebezpieczeństwo!

Hey wam!
Zapewne znacie Cherry Loves You <3 jeśli nie, zaraz dodam filmik co ona robi. A więc tak jestem coraz ciekawsza na temat hackerów, napewno nie chcemy być ich ofiarą, i próbuję się coraz więcej o nich dowiedzieć, a więc znalazłam właśnie ślady po Cherry loves You <3 na niemieckim MSP. Ona zaatakowała kiedyś na niemieckim msp Jesso99, która ma i miała 20 level , a teraz filmik jak to zrobiła



Sami widzieliscie co ona zrobiła, to jest straszne. . . ., a teraz pokaże wam Cherry Loves You <3 na angielskim i jeszcze raz niemieckim MSP, ale tym razem inne osoby, zapraszam na filmik. . . . . . .



Widzieliscie to? ona nie ma sumienia, a to nie koniec, ona jeszcze schakowała ludzi na francuskim MSP, a tutaj schackowała Toto du 83 macie filmik. . . . . . . 



Kolejne ofiary napewno są w jej rękach, dlatego zgłaszać i blokować jej konta, ona ma konto na niemieckim MSP, francuskim, oraz angielskim. . . .bądzcie ostrożni, a teraz pokaże wam jej zdjęcie na niemieckim MSP oto one:












Ci co nie wiedzą, co ona napisała w statusie, to już wam tłumaczę :  Hey wam, wróciłam na niemieckie M.S.P. Chciałam wspomnieć, że tego hacka stworzyła właśnie Cherry Loves You<3 więc nie będziecie mogli sciągnąć tego hacka, bo ona tego nie wystawiła do sciągnięcia, i nawet ci co próbowali, albo próbują to sciągnać, to wiecie co? naprawdę nie żal wam nikogo. . . . . . ., a poza tym będziecie mięli niebezpiecznego Trojana, więc nie próbujcie hackować w żaden sposób, bo Trojan to bardzo niebezpieczny wirus jeśli ktoś nie wie to co znaczy, to zaraz wyłumaczę. Aha i przed tym wytłumaczeniem chciałam wspomnieć, że nie warto być ,,sławnym" na MSP, bo jeszcze ci ktoś konto odwiedzi :/ a Cherry Loves You<3 pojawi się niedługo na Polskim MSP, bo napisała tak na swoim profilu na You Tube . . . . . . . :(
Trojan - Koń Trojański (Czyli Trojan) owszem, jest niebezpieczny. Co on robi? Między innymi wkrada poufne dane (na przykład : zapisane hasła z przeglądarek) , umożliwia włamywaczowi dokładny wgląd na pliki dysku, tak jakby siedział przy twoim komputerze, spowalnia działania komputera i internetu, oraz może infekować pliki wykonane i wiele innych.

To już wszystko na dziś
Pozdrawiam
XxPorshiaXx       

niedziela, 14 lipca 2013

Ogarnijcie się XD!

Hey wam!
Dziś kolejny post, no przepraszam, za pokazanie nicku no, ale to jest aż smieszne, co niektórzy robią pokaże wam teraz zdjęcia, i sami się przekonacie o co mi chodzi xD (patrz na opis i nie tylko xD)




























Pozdrawiam
XxPorshiaXx 

Kula daje fula xD

Hey wam!
Wieć dziś w sumie to znowu zarabiam starcoins, bo chcę więcej i więcej, znacie mnie, a ja jestem bardzo oszczędna xD więc, dodam filmik, który jest naprawdę rozbrajający, no przynajmniej mnie rozśmiesza, dlatego dodam ten filmik także do strony ,,Zabawne Filmiki :D", a teraz filmik w poscie, pamiętajcie, że możecie ten film znalezc w stronie ,,Zabawne Filmiki :D" gdybyscie chcieli zobaczyć powtórkę w inny dzień :3
Miłego oglądania :)


Pozdrawiam
Natuś ;* - XxPorshiaXx 

piątek, 12 lipca 2013

Kolejne specjalne pozdro za nic!

Hey wam :D
Nareszcie mam 40 tyś starcoins i 59 tyś fame do 11 levelka :) , a zbieram do 50 tyś starcoins więc się bardzo cieszę, a to dzięki mojej koleżance, która mi dała specjalne pozdrowienie :) a teraz mini focia, dobry wieczór! :)


*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*
















Pozdrawiam
Natuś;*- XxPorshiaXx

Focie ze znajomymi ;D

Hey wam!
Dziś zostałam zaproszona na piżama party u mojej koleżanki i robiłyśmy różne dziwaczne fotki xD było fajnie, bo nic nie zamulało, chyba wiecie jak to zrobiłam, że nie mam nikogo dostępnego, jak nie to macie link do mojego posta w którym jest wszystko napisane :D KLIK , a teraz pokażę wam fotke xD

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*












Miłego dnia ;*
Pozdrawiam
Natuś ;* - XxPorshiaXx

nissia2013 lepszej przyjaciółki nigdy nie znajdę na tym świecie♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Kochana dziś inna czcionka, bo post dla ciebie ♥ 
Justyś, Siedzę teraz sama myśli przelewam na papier, W wersach tych napiszę kim dla mnie jest przyjaciel, Osoba zajmująca najważniejsze miejsce w sercu, To dla niej mogę pisać niezliczoną ilość wersów, Tylko w tej osobie gdy myślę mam pocieszenie, W trudnych chwilach dla mnie ma zawsze zrozumienie. Mogę wszystko jej powiedzieć, ma moje zaufanie, Jestem pewna na 100 %, że nigdy go nie stracę, Gdy mam jakiś problem, bez problemu mnie wysłucha, Będzie dobrze, nigdy tego mi nie powie, zamiast tego na właściwą drogę mnie prowadzi, powytyka błędy, I zawsze mi doradzi .. Dziękuję Ci Justa, że po prostu przy mnie jesteś, Czytasz to, wiem, że teraz się uśmiechniesz. Żadna kłótnia nie poróżni tak już myślę będzie. A ta przyjaźń nigdy w życiu nie zawiedzie . Może czasem się kłócimy, też czasami się sprzeczamy Będziemy nad tym myśleć, w końcu o tym pogadamy. Kłótnie po to są aby zbliżyć się do siebie. Lepszej przyjaciółki nigdy nie znajdę na tym świecie. Ciebie nikt tu nie zastąpi choć za kilka dobrych lat, Zawsze miło leci nam spędzony wspólnie czas, I tak będzie zawsze jestem tego pewna,
To nie jest jakaś ściema, bo ta przyjaźń jest prawdziwa. Jaka jest różnica między miłością, przyjacielem, Miłości będzie dużo, przyjaciel będzie jeden. Doceń, szanuj przyjaciela bo to wielki SKARB, Nikt inny tylko on Twego zaufania wart Tylko on pomoże Ci w najgorszych chwilach, Stanie w Twej obronie jak tylko będzie trzeba. Może wkurzać denerwować, ale będzie szczery, Nigdy nie okłamie, a w przyjaźni o to chodzi♥
Justyno, jeśli ty to czytasz, to koniecznie zapamiętaj, że przyjaźni nikt nie zniszczy, bo to dusza człowieka, i twoje uczucia wiele dla mnie znaczą, bo ja ufam tylko tobie, i ty to wiesz, na całą wieczność prze nigdy nie zapomnę cię.......♥
Mam ci więcej do powiedzenia, bo więcej teraz czuję, bo ty jesteś numer 1, choć wiem, że to nic nie znaczy, bo to tylko puste słowa, pewnie inni tak pomyślą, ale to nie tak, uwierz mi, lepszej już nie miałam chodzby miała być w realu, czuję się jakbym znała cię całe wieki, ja lubię cię i ty to wiesz, mam nadzieję, że ty też, bo ja piszę to wszystko sama zrymowało się to trochę, ale piszę bez problemu, bo to wszystko jest dla ciebie, mogę wymieniać jaka jesteś przez cały piękny dzień, czy to deszcz, a czy nie, ja zawsze będę z tobą nigdy nie zostawiaj mnie, a ja cię, żaden chłopak mnie już nie chcę, więc ja pędzę w twoje ręcę, bo ty to prawdziwy przyjaciel, już na zawsze ♥

Chciałam jeszcze tylko powiedzieć, że pisałam 8 linijek sama, czyli jeśli chcesz policz 8 od dołu i od tamtego fragmentu w dół pisałam sama, a to co jest wcześniej, to też sama wiele napisałam, ale chciałam zacząć ten tekst z naszej pięknej piosenki w której tekst troszkę pozmieniałam ;*:D
Pozdrawiam cię serdecznie
Twoja Natuś :*:*:* 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Nasza pioseneczka :D

Sztuczka z MSP! *O*

Hey wam!
Dziś pokaże wam sztuczkę, którą odkryłam nie dawno podczas przyjmowania zaproszenia do znajomych. A więc tak macie zapewne problem z zacinaniem gry, ja też mam i jak chcemy zrobić film lub coś innego, a jesteśmy przeciążoni przez dużą ilość znajomych to niestety wszystko się zacina i są ,,lagi" , ale teraz możemy pozbyć się tego problemu!. Wystarczy naćisnąć na logo MovieStarPlanet nad naszym statusem i wszyscy znajomi znikają, ale nadal ich masz w znajomych :). Jest to fajne, bo gra ci się nie zacina, i możesz robić co popadnie xD. Jeśli chcecie to cofnąć wystarczy odswieżyć stronę gry, a wszstko wróci do normy. A teraz fotka dla upewnienia :) 

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*














Pozdrawiam
Natuś ;* - XxPorshiaXx

czwartek, 11 lipca 2013

Nowa włascicielka ALAKINGI i EskaeS przyjęły zaproszenia! *O*

Hey wam!
Jestem strasznie zdziwiona, wciąż nie mogę się pozbierać nowa włascicielka ALAKINGI i EskaeS przyjęły moje zaproszenie do znajomych to już kolejna gwiazda!. Tym bardziej się cieszę z nowej włascicielki ALAKINGI czyli Diana008v która jest atualną ALAKINGĄ! więc mam taką jakby ALAKINGĘ w znajomych! cieszę się bardzo, a teraz focia Diany008v czyli ALAKINGI oraz EskaeS :) 


*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*













Pozdrawiam
Natuś ;* - XxPorshiaXx

Słodkie boonie :D

Hey wam!
Dziś króciutka notka czyli pokaże wam dwa słodkie boonie, które znalazłach na chat i pokojach :) znalazłam dziś tylko dwie, ale są słodkie, czyli wisienka i kropelka :) .
A teraz fotka:

Wisienka :D


















Kropelka :D
















Pozdrowienia
Natuś ;* - XxPorshiaXx

środa, 10 lipca 2013

Nowa strona ,,Zabawne filmiki :D"

Hey wam!
Dziś króciutka notka, a więc tak...postanowiłam dodać nową stronę na blogu ,,Zabawne filmiki" tam dla smiechu, albo dla zabawy znajdziesz różne filmiki :D. Na razie jest tylko jeden filmik który się nazywa ,,Czego NIE robią: RODZICE" xD zapraszam serdecznie ;*

Pozdrawiam
Natuś :* - XxPorshiaXx

The Dolly powraca!

Hey wam!
Dziś kolejne zaskoczenie! , gdy wczoraj atakowała anonymous to dziś The Dolly *O* . Koleżanka mówiła, że w noc hakerów dużo jej znajomych zostali przez nią shakowani! strach chodzić po chatach! a teraz focia

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*













Pozdrawiam
Natuś ;* - XxPorshiaXx

Specjalne Pozdrowienie od Klaudia0501!

Hey wam!
Dziś chciałabym bardzo podziękować naszej Klaudia0501 za pomoc w levelku :) dała mi dziś specjalne pozdrowienie! Klaudio, jeśli to czytasz to dziękuję ci bardzo! :* teraz mała fotka ;p 













Pozdrawiam
Natuś ;* - XxPorshiaXx

Anonymous ISTNIEJE! + dowody!

Hey wam!
Dziś o znanej nam hakerce Anonymous. Co prawda bałam się jej, ale nie wierzyłam w nią do końca..(...) no aż do dzisiaj......Gdy zobaczyłam foty na blogu mojej najki to się pozbierać nie mogłam więc to sprawdziłam i to prawda na jej profilu czyli shakowanej LalaChan koncie był napisany przez Anonymous status! dodam fotke statusu i foty z bloga mojej najki, potem podam linka do jej bloga.
Focie:
*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*












*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*












*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*












Link do mojej najki : http://mspnissiiporshi.blogspot.com/2013/07/anonymous-atakuje.html
Pozdro ;*

wtorek, 9 lipca 2013

10 lvl *O*

Hey wam!
Dziś krótka notka mam 10 lvl xD wkońcu boże jak ja was wielbię ;* jestescie najlepsi ;D a teraz focia ;p













Pozdrawiam
Natuś ;* - XxPorshiaXx

poniedziałek, 8 lipca 2013

lola1501 przyjęła zaproszenie do znajomych *O*

Hey wam!
Zapomniałam was o tym poinformować, kolejna gwiazda przyjęła zaproszenie do znajomych zapomniałam wam wspomnieć o Ladu Zanetka . ona też przyęła zaproszenie do znajomych, a dziś o LOLA1501 !! Jestem szczęśliwa, że nie patrzy na level i fortuny :) i cieszę się, że mam ją w znajomych bo jest 3 na liscie w highscores, a to jest naprawdę ZASZCZYT mieć kogoś takiego w znajomych :D . Bardzo się też cieszę, bo kochana lola dała mi prezent z listy!! , a dla dowodu, że mam ją w znajomych dam focie, jak mi przesyła prezent, bo pewnie mało osób wierzy, że mam kogoś z 25 levelem w znajomych, ale tak mam, bo lola nie jest taka, że patrzy na level i sławę. Pisałam z nią, ona nie przyjmuje osób od 20 levela i wyżej :) przyjmuje nawet drugie levele, jest bardzo miła i hojna. Mocno cię pozdrawiam lola jeśli to czytasz ;* :)
Dwie focie ,,dowodowe" xD :

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*













Pozdrawiam lole :)
Natuś ;* - XxPorshiaXx