Menu

piątek, 27 grudnia 2013

Żegnajcie ;D

No Hędobry, a raczej Bay..
No więc się z wami żegnam.. pewnie się zastanawiacie dlaczego odeszłam ale oczywiście z tego bloga tak poprostu.. no zgodziłam się od razu. Nie jestem taka że będę cały dzień się kłócić chociaż i tak by pewnie bym się nie kłóciła xD Poprostu mam też inne blogi (Oprócz tego bloga 2) i na tym i tak nie mam tematu na posta, nie wiem o czym pisać, a na blogach to czasem tylko na chacie siedze ;-;

Co tu jeszcze? No żegnajcie ;p Nie będę żałować spokojnie ale oczywiście lubie inne dziewczyny które tego bloga prowadzą, żeby nie było xD

Dobra, koniec ;3
Julitga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)