Menu

niedziela, 8 grudnia 2013

Zapomniałaś o mnie, już całkiem oszalałaś

Hey wam!
Tu Nat (XxPorshiaXx) Ten post jest zdecydowanie dla juss...... słuchaj chciałaś się pogodzić zgodziłam się lecz z nie pewnością i mówię: wybieraj! albo ja albo on! kiedyś było super a później ten śledz się wepchał i mi ciebie odebrał tego już za wiele ty o mnie zapominasz nawet o mnie nie piszesz tylko o tym złodzieju nawet na moim blogu się nim chwalisz mam go dość i tego wszystkiego

Powiedz mi co to ma być?!
kochany najek? że co?! NAJEK? a ja? jego znasz zaledwie pare dni, i już wielce się kochacie
A to? ja się już zastanawiam co robię u ciebie w naj
Ty go nie oddasz? no to mnie oddaj
Teraz myślę.........
I ten post.........
Pisz sobie dla niego nawet listy kabaretowe, ale nie przy mnie, to boli, wiesz?
 Kochajcie się, tylko bez mojej wiedzy i wolałabym żeby mnie nie było
przy takich wyznaniach
 Widzisz to juss? to jestescie wy, i wasze chwile znajomości po paru dniach, a to my:
Tutaj twój smutny post, ale dla mnie
Następnie moja
przeróbka dla ciebie
 Następnie nasze wspólne foty
takie blizniaczkowe ;D
Następnie jak kiedyś byłyśmy
z Gosią :D
Moje słowa z piosenki
Dla Ciebie
Twoje kolejne przeprosiny
z wygłupów xD

Juss jest tego tak tutaj dużo na blogu że nie wziełam wszystkiego, ale też są wspomnienia
których nie ma na "papierze" i warto je docenić 
A teraz taki wybór
Ja czy Franio-,-

 Siła jest w nas

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-nat

 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)