Menu

wtorek, 10 grudnia 2013

Wyspani? xD+Nowe obrazki :)+pomysł z Facebookiem

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx (Nat) jak tam ranek?? bo u mnie kiepsko musiałam wstać o 4 rano brać okropne antybiotyki, (bo jak wiecie mam zapalenie płuc xD) i coś co oczyszcza moje płuca, fe ;/ ale wolę to niż jednak być w szpitalu xDD niby chciało mi się spać, ale teraz mi się nie chce więc co tydzień przesyłam wam nowe fajne foty, to dziś mogę je też przesłać, proszę dla was ;33









Sprawa numer dwa czyli: pomysł z facebookiem wygląda tak, ja mam takie konto(w sumie to chyba założe nowe xDD) i możecie mnie tam śmiało zapraszać na fejs, i jak macie jakieś pytania to śmiało pytać :D możemy się wszyscy dodać do chatowania, i chętnie z wami popiszę, będę tam dodawała najnowsze wiadomości o blogu i będzie ok mam nadzieje, taki FanPage :D 
Już wkrótce podam wam nazwę i wszystko, i możecie wbijać ;** kocham was <3 dziękuję za tyle wejść ;**

Aha i jeszcze coś, jak ktoś ma mojego fejsa to błagam nie patrzcie na moje foty xD, bo są bardzo stare, a już wyglądam inaczej, i mam nadzieje że lepiej *O* :D tzn. większość mówi że niby jestem piękna itd..... ale to tylko słowa :D więc może dodam swoją fote już wkrótce :D to papaa;**

PS przepraszam was za brzydko wystający kawałek kodu kursoru spadających śnieżynek :) dziś to jeszcze naprawię, i będą leciały z kursora, a ten brzydki kod zniknie :P

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)