Menu

piątek, 20 grudnia 2013

Wróciłam! I dziękuję za 15 levelek na święta ;D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx nie miałam neta, ponieważ skończyl się limit, lecz dziś już go mam :D jak tam po wigilii klasowej? :D od dziś znowu będą ciekawe posty o naszym skromnym msp o ile nie zdecyduje się na odejscie c; jedynie Wika o tym wie, jedyna mnie wspiera i przynajmniej nie wybiera innych przyjaciół, bo nie odchodzi do nowszych........ jak to zwą : gdy masz nowego przyjaciela, nigdy nie zapomnij o starym. Dziękuję ♥
I także za miły prezent 15 level na swięta, nie spodziewałam się poniewać miałam mniej niż połowe do 15 levelu O.E ale dziękuję ;**

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)