Menu

niedziela, 22 grudnia 2013

Witajcie *O*

Witajcie wariaci ;3  Jam być Julita, wiem niesamowite :__:
No więc jestem nową redaktorką.. jeeej xD
Na MSP jestem se 1julita4 ale.. Opowiem wam historie ;D

,,Byłam se 1julita3 i miałam se 6 lv jak byłam online nagle coś mnie logneło, zalogowałam się i znowu i tak parę razy, a jak chciałam się ponownie zalogować pisało że nie mogę bo wpisuje złe hasło ;C
No i nie wiedziałam co się dzieje więc zrobiłam se na szybkiego konto które właśnie nazwałam 1julita4..
Tak nazywałam się 1julita3 a teraz 1julita4 :__:
No i wpisałam se w wyszukiwarkę znajomych 1julita3, wchodzę i status miałam jaki był ale ciuchy miałam inne.
Podpowiedzi: Nie miałam wtedy emaila bo nie umiałam zrobić, wtedy był Czerwiec 2012 rok czyli Euro dlatego mam taki status :__: , hasło miałam łatwe''

Koniec jupi :__:
To był właśnie przed wami najgłupszy post jaki widzieliście xD

Żegnam ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)