Menu

środa, 25 grudnia 2013

VIP!! JEEJ XD +MÓJ POMYSŁ

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-nat wiecie co? Chcę wam się pochwalić, że jak jutro będę wychodziła z domu kupuję VIP ELITE NA MIESIĄC!!! ale się cieszę jestem podjarana na maxa xDD i jeszcze chciałam wam powiedzieć, bo chyba wam jeszcze nie mówiłam, że pogodziłam się z Juss-nissia2013, i Jess-Dance Jessica, zarówno jak z Gosią-Gosiacz2002, pamiętacie jak prowadziły ze mną bloga prawda? xDD więc teraz nasz, a w sumie mój pomysł założyłyśmy bloga, będzie on moim drugim blogiem xDD na razie nie jest widoczny dla przeglądarek, bo go edytujemy, robimy wygląd i te sprawy......... Oczywiscie na tym blogu będę zawsze tak jak zawsze byłam xDD bo miałam też inne blogi, i zawsze tu byłam i, i tak czy siak zawsze będę pisała codziennie ciekawe posty, myślę że będą podobne na nowym blogu, ale to nic xDD
Po zakończeniu edytacji bloga odblokujemy go dla przeglądarek, i z pewnością podam wam tutaj linka do niego xD 

To wszystko na teraz .......... ;DD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)