Menu

czwartek, 26 grudnia 2013

Vip i Odejście?

Hejqa ;3
Tu znowu ja w sprawie Darmowego Vip :)

Jest taka sprawa bo zanudzacie go tymi pytaniami "a mi zrobisz?" zrozumcie on przez to może z tym skończyć ;o

I jeszcze jedno ,no było by to niesprawiedliwe ze jednym napisałam jego nick a niektórym nie więc jego nick to Wezyr (4lv) ale to jego lewe konto narazie z tym skończył .Ale powiedział że wróc ! :D

jest prawie 20% że jeszcze da ,ale gdy nie będziemy go nękać tym że :"no daj","ale jesteś" itp to jest jakieś 50%.

I doszły mnie słuchy że muszę odejść z Bloga :o jest to dla mnie tragiczna wiadomość :'(
Jeżeli ktoś wie coś w tej sprawie więcej proszę o zgłoszenie się do mnie i mi wytłumaczyć dla czego :(
Tsaa już mam piękny smutny wieczór ;-; .Przynajmniej jutro jadę do polski i to mnie uszczęśliwia ,ale  wiadomość o odejściu mnie zdołowała -.-

Pozdrawiam - WiciaPL>>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)