Menu

czwartek, 26 grudnia 2013

VIP DARMOWY JEEJ!+ UNGA BUNGA KELLOW POWRACA! I ATAKUJE! A RACZEJ NIKUSS

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-nat dziś dostałam VIP darmowy od pewnego (chyba moderatora) dostałam darmowego vipa od tej samej osoby co WiciaPL>>> zresztą sami widzieliscie jej posta xDD dobra teraz coś poważniejszego(.....) pamiętacie UNGE BUNGE? która shakowała Kellow? my nie wiemy, czy unga bunga to te kupsko mielone czy jak jej tam, czy może nikuss? bo coś tam ona jednak wspominała. Dostałam prośbę od kogoś w komentarzu, aby z Ungą bungą pogadać ponieważ pojawiła się i na hiszpańskim MSP, niestety ciągle zapominałam wchodzić na moje hiszpańskie konto czyli Natek. Jak wejdę napiszę wam wszystko co dokładnie napisała, to może być nikuss, ponieważ jest polką. No nic zobaczymy :) a więc uważać! :*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)