Menu

niedziela, 29 grudnia 2013

Trochę o założycielu MSP czyli mała historia stworzenia MSP C:

Hey :D. Jak widać po zegarku na moim lapku, jest 02:42. Nie jest jeszcze aż tak późno, a nudzi mi się, więc napiszę Wam posta którego dawno obiecałam :3.



Kim jest założyciel MSP? 

Założycielem MSP jest Claus Klik xd. Pochodzi on z Danii. W tej chwili ( no chyba ) ma 3 level, VIP , Judge i jeszcze nie zapisał statusu. Gra od 2009 roku w którym jeszcze nie powstało Polskie MSP (Polskie MSP stworzyli na początku 2010 roku ). Nie ma biografii. Ma 2 filmy nazwane " test sc " oraz " test sc2 ".
Podobno na starym MSP nie było można robić seków, nie wiem dlaczego ;3. Ale on oczywiście ma ;-; -.-.
Z tego co czytałam w necie ma na nazwisko Jensen. Claus Jensen uwielbiał dzieci, więc dla nich stworzył ten mega wciągający wirtualny świat X.X xd. Chciał też, aby. . . 

- Dzieci mogły uczyć się angielskiego.

- Rozmawiać ze sobą.

- Bawić się.

- Rozwijać swoją kreatywność


Zebrał więc grupę dobrych programistów i zaczął tworzyć. W 2009 powstał projekt " MovieStarPlanet Beta "  Zdjęcie ---> Klik
Tam grali testerzy duńscy. Duńskie MSP było stworzone jako pierwsze. Claus nie wiedział jaką popularność będzie miało MSP!


Szkoda, że nie grałam od samego początku. Jak widziałam reklame, chciałam zagrać, ale nie miałam internetu -.- xd.

Kończę D:. Pisałam posta  ponad 30 minut, z innego bloga nie przepisywałam c:. xd. 
Pozdrawiam C:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)