Menu

wtorek, 31 grudnia 2013

Szczęśliwego nowego roku!! +Ale jaja!!

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dziś chciałabym zacząć od tego drugiego tematu czyli: ale jaja! chodzi mi o to, że wiecie że jess mi takie świństwo zrobiła i teraz no wiecie ja jej tego nie wybacze ze mną lekko nie jest, ja mam swój rozum i przypominam że ciągle nam włażą z jej bandusią na nasz chat i się głupio popisują, więc juss je wywala a one ją, jest taka afera że masakra boże ja chodze do gimnazjum CZY WY WSZYSCY SOBIE NIE MOŻECIE DAĆ ZE SOBĄ SPOKÓJ?! PRZECIEŻ ZACHOWUJECIE SIĘ JAK DZIECI A ZWŁASZCZA TY (nie będę mówiła nicku bo wredna nie jestem ALE PODPOWIEM NICK Z CHAT'U CZYLI NAĆPANA......Ż....) SŁUCHAJ JESZCZE PARE DNI TEMU ZE MNĄ PISAŁAŚ, PISAŁAŚ MI NA PRIV MIŁA I TAK DALEJ A POTEM DLA POPISU TYCH TWOICH KOLEŻANECZEK WYZYWASZ NASZ BLOG, AKURAT NASZ BLOG TO NIE KUPA I NIE JEST WINNY NICZEMU A TAK POZA TYM MÓWIŁAŚ ŻE JEST JAKIŚ GRUBY CZY CO? LECZ SIĘ BO WIDZIAŁAM WASZE FOTY I WCALE ZA SZCZUPŁE NIE JESTEŚCIE ZA PRZEPROSZENIEM CO WY MYŚLICIE ŻE BĘDZIECIE SOBIE IGRAĆ Z GIMNAZJALISTKĄ? MACIE SOBIE DAĆ SPOKÓJ BO TA AKCJA JEST JAK ZE PRZEDZSKOLA -,- ! I TAK WGL TO NAS NIE ZNASZ WIĘC SIĘ NIE POPISUJ PRZED KOLEŻANKAMI MŁODA, BO PEWNIE NIE ZA DUŻA Z CIEBIE DZIEWCZYNKA -,-

Teraz mniej o tych babach tylko o was kochani!!!!!!!!!! ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO I WSAPANIAŁEGO NOWEGO ROKU! KOCHAM WAM, MOICH FANÓW I WAS WSZYSTKICH NAWET NIE WIECIE ILE DLA MNIE ZNACZYCIE!!! o 21:30 wychodzę na koncert z rodzicami, więc może mnie nie być dlatego tak krótko dziś piszę :C

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)