Menu

niedziela, 29 grudnia 2013

POST DLA GOŚKI -,-+ODCHODZE

Hey wam!
Tu Nat-XxPorshiaXx TO POST DLA GOŚKI -,- pamiętasz jak sie wtedy z juss nie nawidzilam? ty jej uwierzyłaś w to co o mnie gadała teraz mi nie wierzysz w to? jeszcze wczoraj powiem ci jak było
Jess ci weszła na konto napisala ten status, i cie tak ubrała i nam sie smiala na chat a wika: może wezmiemy jakies troche ciuchów gośki?
Jess: możemy ale po 3 rzeczy
To my sie zgodzilysmy looki zrobilysmy, jess miala przeslac to mi powiedzialy zebym ja to zrobila to juss i jess potem odmówiły ale wika chciala więc jej wyslalam, i sobie też, ale weszlam na konto i ci to odesłałam więc czym ja jestem tutaj winna?
A ty jess to po prostu świnia iglasta jak moglas mnie tak okłamać masz rację jesteś bitch

AHA I ODCHODZE LUDZIE BO TAKIE ZDARZENIA MAM NORMALNIE PRAWIE CAŁY CZAS, NIE WIERZYCIE MI NIE MÓJ PROBLEM, A TO ŻE ZNASZ JĄ DŁUŻEJ TO NIE ZNACZY ŻE MUSISZ JEJ WIERZYĆ! POCAŁUJCIE SIĘ W DUPE ZNISZCZYLYSCIE MI PO RAZ KOLEJNY ŻYCIE TY NAWET GOŚKA NIE WIESZ CO JESS O TB PISALA JAK CIE NIE BYLO, NIE UKRYWAM POPIERALAM , BO FAŁSZYWA NIE JESTEM I MÓWIĘ PRAWDĘ POZDRO Z PODŁOGI -,- CIEKAWE CZY TAKA MĄDRA I KŁAMLIWA JESTEŚ ŻEBY MÓWIĆ CO TY ZROBIŁAŚ, CO? MIŁOBY CI BYŁO GDYBY KTOŚ NAGADAŁ NA CIEBIE BZDURY? JA CI NIC NIE ZROBIĘ JAK TO WMAWIAJĄ GŁUPSZEMU USTĄP, WIĘC WIESZ......... ALE I TAK NAWET JAK TO MA BYĆ ZA PARE LAT BĘDZIESZ CZUŁA ŻAL DO TYCH TWOICH DURNOWIUTKICH KŁAMSTW AHA I WYLATUJESZ Z BLOGA NQ -,-

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)