Menu

sobota, 21 grudnia 2013

Poniosło mnie xD+Kolejne wiadomości o MSP

Hej wam!
Tu XxPorshiaXx-nat wczoraj co do tego bana poniosło mnie, sorki xD ale wiecie jak to jest...... dobra chcę wam tylko powiedzieć że jeszcze 2 dni do końca mojego bana, i będę pisać o jakiś informacjach konkretnych dopiero jak konto mi odblokują, bo wiadomo:
konto- źródła informacji xDDD

A więc co do tych informacji z Arli to już nikt nie wie czy to prawda czy nie, usuwają filmy, posty na blogach więc to ucichło już, i myślę że jesli chcieli zrobić Arli na złość to po prostu gratuluję pomysłu ;-;
Ale ja się tego dowiem, i wam wszystko opowiem :)

Drugi mały fakt jest taki, że nie, nie usuwają msp, nie, nie usuwają kont tylko zmieniają nazwe MovieStarPlanet na MyStarPlanet. Nie wiemy dokładnie czy na pewno, i nie znamy dokładnej daty tego wszystkiego więc może później wejde na testowe MSP i sprawdze czy coś będzie nowego :D

To wszystko na dziś

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-nat 

2 komentarze:

  1. Słyszałyście o Shake Polska jest na hiszpanskim msp to taka grupka a z nmi jest unga bunga gada po polsku jej nick to ungabunga moze zrobisz konto na odwal w hiszpanskim msp i z nią pogadasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę do niej wiadomość, jak się coś od niej dowiem napiszę

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)