Menu

sobota, 28 grudnia 2013

OMG!! MOZE DZIŚ DOSTANE TEGO VIPA OMG OMG OMG O.O

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat po prostu moja mama musi mieć to konto bankowe!! dziś będę mieć odwagę, ale troszkę później, żeby mi kupiła vipa na rok lub na 3 miesiące (po prostu się cieszę jak nic xDD) oby mi się udało załatwić na rok, ale mam nadzieję że się uda ponieważ przecież jej oddam za to i to teraz chociaż z vipa na 3 miesiące także będę bardzo zadowolona, bo kiedyś o nim marzyłam jeszcze bardziej niż vip na rok nie wiem czemu ale miałam wtedy chyba 5 level xDDD ♥.♥ ok, jak zdobędę się na odwagę to zaczynam działaś X-O 

To życzcie mi szczęścia, bo jak na rok to od razu pozdra lecą!!!!!! ;**

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
PS boję się ;x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)