Menu

piątek, 6 grudnia 2013

ODDAM KONTO!! 5+LVL Z UNIKATAMI ;33

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx(Nat) Za najlepszą pomoc i wbicie mi 15-16 levelu oddam konto którego w ogóle nie używam XxNatuskaXx z 5+lvl i unikatami wszystko ustalę z osobami, które wygrały :D

Zgłoszenia w wiadomościach, na forum i tu w komach
Czas startu konkursu: od 06-12-13r. do końca grudnia lub jeśli przedłużę dam znać przepisy znacie po prostu
WBIJAĆ LEVEL Z CAŁYCH SIŁ XDD
Jesli już oejrzeliscie moje seki z oficjalnego konta to możecie też z lewych kont, a później będziecie mieli na nich kase i około 3 lvl i sobie prześlecie rzeczy z listy zyczeń przy okazji xDD także moim zdaniem może się opłaca bo jak się sprawdzi może będzie vip na tydzień do wygrania w następnych loteriach :) to dziękuję za uwagę ;33

Pozdrawiam
XxPorshiaXx -nat

8 komentarzy:

  1. ja chce te konto moge ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę;p Jak coś to na msp nazywam się Rikshy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo proszę o to konto na msp nazywam się ania z krainy lodu1234 proszę mam mały lvl i mało rzeczy więc proszę o to konto!:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ^¬^ więc zgłaszam się ma wybory xD ^¬^

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)