Menu

sobota, 7 grudnia 2013

Odchodzę Znowu ;-;

Siemka Znowu Kochani. Chcę dziś napisać, że odchodzę z Tego bloga. Dlaczego? Nie umiem tego wyjaśnić.. Oto fotki:



Nat już nie chce się ze mną KOLEGOWAĆ
Wiesz co Nat? Myślałam, że ci jednak na mnie zależy, więc się myliłam/ Jakby Ci na mnie zależało to byś mi dała ostatnią szansę.. Ty już wszystko przekreśliłaś. Mnie nie masz się co czepiać. Nie zapomnę cię NIGDY, pamiętaj o tym  </3




Do posta dołączają się: Dance Jessica oraz Gosiacz2002

DLA CZYTELNIKÓW BLOGA:
Będę najprawdopodobnie robić nowego bloga :D
Chcesz być na bieżąco? Odwiedzaj mój profil na MSP :)


Żegnaj na zawsze.. [*] + Powodzenia z Wiką.



Kocham Was [*]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)