Menu

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Nowe zwierzaki są już gotowe!+obrazki!!+unikaty nowe się robią!

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx (Nat) jak wiecie Juss, Jess, i Gosia nie prowadzą już tego bloga, Wika też prawie w ogóle nie pisze, więc powracam do was sama :D nie jest to przyjemne uczycie z pewnością, bo mają jakiś problem i focha nawet nie wiem o co, ale się nie odzywają, żal (chodzi mi o Gośke i jess) dobra przejdzmy do tematu pewnie się zastanawialiście dlaczego wam się wyświetlił 100 level po aktualizacji, i powiem wam co nieco o nowych zwierzakach.
Po 1. Nowe zwierzaki są już gotowe do dodania, wiem to, bo byłam na nowszej wersji msp (czyli na testowym MSP) Niestety linku nie podam, bo mi nie wolno! :)
Tutaj zdjęcia naszych nowych sweet zwierzaczków:
(Zdjęcie z testowego MSP1 1)

Nasze nowe kicie xD a teraz fotka numer dwa- Boonies
(Zdjęcie z testowego MSP 2)
A to nasze kochane nowe boonies :D 
zbierajcie SC bo one na nas czekają!! :D
2 sprawa, jeśli chodzi o 100 level to tego NIE JESTEM PEWNA NA 100% bo nawet na MSP próbnym nie ma o tym informacji, ale może będzie do 100 levelu
3 sprawa
SKORO BĘDĄ NOWE ZWIERZAKI TO..... te co do tej pory kupiliśmy
STANĄ SIĘ UNIKATAMI!! ;D
To chyba wszystko z mojej strony, najbardziej niepokoją mnie te levele hmm..... no zobaczymy :) 
Oczywiście jak także widać jest i będzie wprowadzone nowe świąteczne tło c; w sumie to można powiedzieć, że jest to bardziej zimowe xD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
PS ten post jest materiałem dokumentalnym z wiernego testowego MSP i prosimy o nie kopiowanie tekstu ani zdjęć!


1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)