Menu

niedziela, 22 grudnia 2013

Nowe członki bloga+Ranking+ Niedługo od-ban wkońcu xDD!!

Hey wam!
Tu wasza XxPorshiaXx-nat. Jak wiecie z bloga odeszły:
Jess- Dance Jessica
Gośka- Gosiacz2002
Justyna (Juss)- nissia2013
Odeszły z jednego wielkiego nie porozumienia a generalnie Jess, i Gosia przez pewną osobę która mnie wcześniej znienawidziła i sknuła coś przeciwko mnie - , - lecz to przeszłość teraz już nie chcę tego wszystkiego więc szukam nowych osób c; wkońcu to 4 panny XDD Już wkrótce powitacie nowego członka który będzie pisał razem ze mną i wiką notki (posty) c;

Druga sprawa to ranking xDD
Z nudów przeglądałam sobie ranking aż znalazłam siebie xDD tu taka focia mini :P



Ta na czerwono to oczywiście ja jak to wiadomo xDD
taka 3 informacja to od-ban no nareszcie xDD jeszcze 1 dzień i ze 3 godzinki *_*
muszę zrobić porządki, ponieważ jak niektórzy wiedzą ja i juss już nie jesteśmy najkami, znamy się za jakieś 1,5 miesiąca rok, była wspaniałą przyjaciółką, ale odeszła do kogoś kogo zna ze 2-3 tygodnie, no trudno jej strata, kiedyś zrozumie i tak kiedyś ze sobą zerwą nawet jakby miał minąć rok czy dwa, ale powrotów nie przyjmuję, bo przyjaciela i to najlepszego ma się jednego i cały czas przy sobie, a jak kogoś opuscisz to, to już nie przyjaciel.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
Juss chcę żebyśmy się rozstały bez kłótni i bez robienia sobie na złość tak jak kiedyś c; mam nadzieję, że to zrozumiesz bo nikt mi życia drugi raz nie zniszczy nie pozwolę sobie na to.
Wesołych Świąt kochani


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)