Menu

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Nowe APP MSP :D+ Ban niedługi zniknie *-*+ Sałatka świąteczna z dziadkiem xDD+ Przepis oraz sposób przygotowanie=łatwiznaaa xDDDD *-*

Hey wam!
Tu Nat-XxPorshiaXx xD dziś trochę na odwrót :P. Chciałam wam powiedzieć o nowej APP na MSP jest nowa, więc nie każdy wie co to fotę bym zrobiła, ale niestety zaraz chyba mama przychodzi i będę musiała się kąpać ;-; jak wiecie jutro pierwszy dzień świąt. Jutro życzenia wam złożę, bo chcę jakieś wierszyki wam tutaj "zapodać" xDD a więc jeśli nie wiemy gdzie są nowości, ponieważ zmienili troszkę MSP to tak wchodzimy w: Aktywność i rozwija nam się taki pasek i są różne obrazki to klikamy na ten ostatni gdzie jest napisane: "Nowości" po czym jak wiemy są takie kropeczki, które przesuwają informacje nowe APP powinno być na ostatniej kropeczce xDD.


2. Ban niedługo zniknie :D tak, jeszcze jakieś 2 godzinki i luzik :D muszę się natychmiast przebrać ;___; xDD tylko martwi mnie to, że zaliczyłam bana do mojej karty kurde "karnej" bo nie wiem jak to nazwać... za to, że napisałam takie coś no po prostu masakra chętnie bym udusiła - , - xD


3. Teraz wam trochę powiem o mojej sałatce na święta xD ;3 już jest oczywiście gotowa, ale zaczęłam ją robić z dziadkiem o 10 rano i wczesniej notek nie pisałam xDD my osobiście zrobiliśmy jarzynową jak co roku to takie nasze rodzinne, i polecam bardzo, bo bardzo smakuje jeśli chcecie przepis chętnie podam :D 

Przepis na świąteczną sałatkę jarzynową:

  • 3 ugotowane marchewki
  • 2 ugotowane pietruszki
  • 1 mały ugotowany seler
  • 3-4 ogórki kiszone lub konserwowe (ja używam kiszonych, jest lepszy smak)
  • 1 cebula (jeśli się chce)
  •   Pare jajek na twardo
  • 1 puszka groszku konserwowego lub 1 puszka kukurydzy
  • ewentualnie 1-2 ugotowane w mundurkach ziemniaki
    Sos: 1 słoik majonezu
  • sól
  • pieprz
  • trochę kwaśnej śmietany
  • ząbek czosnku
  • sok z cytryny
Można też dodać cebulę, ale ja nie dodaje xD
Tradycyjna sałatka jarzynowa z majonezem - sposób przygotowania: Pokrój w równą kostkę marchewki, pietruszki i seler, wymieszaj w misce. Dodaj posiekane ogórki, posiekaną i sparzoną wrzątkiem cebulę, starte na grubej tarce jabłko, pokrojone jajka (moja mama dodawała do sałatki jarzynowej ścięte białka - żółtka zużywała do robienia domowego majonezu), obrane i pokrojone w kosteczkę ziemniaki oraz osączony groszek z puszki. Połącz składniki sosu, polej sałatkę jarzynową i dokładnie, ale delikatnie wymieszaj. Odstaw sałatkę jarzynową na całą noc w chłodne miejsce, aby składniki się przegryzły.


1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)