Menu

piątek, 20 grudnia 2013

Nowa unikatowa animka!!+USUWAJĄ MODELKI MSP?!+ szkoda że cię przy mnie nie ma juss.........

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-nat dziś wam opowiem o nowej unikalnej animce nazywa się:
Blow kiss
Ci co ją mają, życzę szczęścia xDD do filmów innych napewno się kiedyś przyda :)
Druga sprawa jak wiecie będę wkrótce odchodziła z tej gry, powód może wam nie mówiłam wkrótce wam powiem :P oczywiscie to jeszcze nie ustalone, ale już mam takie podejrzenia, że jednak to zrobię ;c
a więc moja koleżanka zareagowała na mój ctrl i napisała, że ona też się usuwa ponieważ, wkrótce usuwają nasze modelki!!! byłam zdruzgotana, proszę się nie być ponieważ nie wiadomo czy to nie kolejna plota, ale wszystko może się zdarzyć, że np. odpalicie konta, a was nie ma..... koszmar nawet o tym nie myślę, proszę być dobrej myśli. To wszystko na dziś

Szkoda juss że cię już przy mnie nie ma :C
Piosenka o nas same słowa już mówią: Ola-obok mnie, wzruszam się przy tym, bo to święte słowa c;, lecz nie obawiaj się bo już nie zobaczysz mnie c;

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)