Menu

niedziela, 22 grudnia 2013

Nagłówek zmieniony xD+ Może kumulacja? :D + Wejścia, dziękuję! ;*

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-nat powitajcie nasz nowy, większy, uśmiechnięty pełen radości świątecznych nowości nagłówek xDD Wkońcu doszedł, i mamy nadzieję, że się wam bardzo spodobał. Dziękujemy :D

Niedługo zajrze na testowe MSP i jak będą jakieś nowości chętnie wam je opowiem tak na taki mini prezencik na święta, ale to nie wszystko może zrobię kumulację zz 10-15 osób może będzie mogło zdobyć prezenty świąteczne+po jednym unikacie, których mam wiele nawet na lewych kontach xDD 


Dziękuję wam za tyle wejść na bloga
jest ich aż prawie 24 tysiące. Dziękuję fanom, być może założę swoją stronę na facebooku, chętnie przyjmę zaproszenia na MSP, chętnie się zaprzyjaznie, napisze na blogu tylko co do zaproszeń niestety teraz wszystkie odrzucam :C to dlatego że mam o 300 znajomych za dużo a nawet więcej.... rozumiecie xD więc obserwujcie mój profil, i patrzeć na okazje kiedy mam vipa xD wtedy możecie śmiało zapraszać, wszystkich przyjmuję :)

Dziękuję wam za czas poświęcony tutaj zwłaszcza dla mnie :)
To wszystko na dziś c;

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)