Menu

wtorek, 24 grudnia 2013

Link do teledysku ;3

Witajcie ziemianie! Nw czy jesteście nimi ale przejdźmy do tematu ;-;
No więc chyba już od 3 miesięcy robię teledysk i wreszcie dziś (Wigilia jeej ;-;) skończyłam go xD
Na YT na MSP nie można go znaleźć (Wpisuje 1julita4 bo każdy mój teledysk ma by: 1julita4) i na YT na MSP można znaleźć chyba tylko 2 moje teledyski ;C

Tu macie linka do mojego najnowszego teledysku ;3 : Ylvis - The Fox by: 1julita4
Mam wielką prośbę do was kiedy macie konto na YouTube <3
Substrykujcie lub lajkujcie teledyski ;C Nie koniecznie moje C;
To tylko prośba xD

Julita..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)